Resultados 1 al 10 de 10

Tema: Prova macro amb tub d'extensió

  1. #1

    Prova macro amb tub d'extensió

    Avui matí he fet una primera prova de fotografia macro amb un tub d'extensió que m'ha deixat en Jaume.

    Feia una mica de vent així que he deixat de banda les flors i m'he centrat amb aquesta fulla de figuera de moro que s'estava bastant quieta tot i el vent. És una sola foto, vull dir que no hi ha cap apilament.

    Nikon D610 amb Meyer Optic V90 Telefogar i tub d'extensió, ISO 640, f/3,5, vel. 1/50.

    Com he dit abans, es tracta tan sols d'una primera prova i dubtava de pujar-la en aquest apartat, però agrairé les vostres opinions.

    Nombre:  Proves macro amb tub d'extensió_0001.jpg
Visitas: 405
Tamaño: 354.4 KB
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  2. #2
    Vaja nitidesa!!! Açò promet
    De quants de mm és el tub?

    Enviado desde mi Aquaris M5 mediante Tapatalk
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  3. #3
    Cita Iniciado por Bep Taltavull Ver mensaje
    Vaja nitidesa!!! Açò promet
    De quants de mm és el tub?

    Enviado desde mi Aquaris M5 mediante Tapatalk
    Merci, Bep.

    52,5 mm

    Hi ha un petit retall per ajustar s'enquarament ja que la fulla estava dins un racó molt a prop del terra i no m'he volgut allargar per damunt sa gespa...
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  4. #4
    Estic d'acord amb en Bep, això promet.

  5. #5
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Per fí hi ha un valent que s'ha llençat al tema macro !!!


    Si ho has fet a pols, Chapeau!
    Si ho has fet amb trespeus, crec que hauríes pogut jugar amb els tres paràmetres per aconseguir majo Prof. de camp.

    Aniría be saber quina magnificació aconsegueixes amb el tandem objectiu+TubExt.

    Repeteixo, celebro molt la teva iniciativa. Compta amb mí, si et puc ajudar amb algo.
    M'agrada aquest joc !

  6. #6
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Estoy de acuerdo con lo del pulso o el trípode. Y también en que estoy promete.
    Mas, mas...

  7. #7
    D'acord en que això promet. Els mestres en macros ja aniran expressant opinió

  8. #8
    Si que era possible donar més profunditat de camp, però com a primera prova, volia veure com quedava amb la mínima PdC.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  9. #9
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Bon, principi Joan !!
    Segueix ... Segueix

  10. #10
    Ya veo un duelo en el OK Corral de Macros de FF entre Jaume y tú. Buena prueba!!!

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •