El desembre de l'any passat, en Joan Morro em va deixar un duplicador per a provar-lo amb la meva D610 i el 80-200 i vaig anar a fer fotos a sa badia de Fornells pensant que trobaria qualcú navegant i va ser així. Després de fer varies proves, em vaig trobar amb un windsufista que tornava al club nàutic a tota pastilla i vaig aprofitar per disparar tot i que els paràmetres que tenia configurats a la càmera els vaig haver de canviar molt de pressa i no ho vaig encertar. Tot i açò la foto te un cert atractiu visual per jo, però la quantitat de defectes que te m'han aturat fins ara de compartir-la amb voltros.

Com que veig que no hi ha gaire animació en el tema d'aquest mes, vos la pos més que res per si algú més s'anima a penjar-ne qualcuna altra.

Exif: Nikon D610 + 80-200 + duplicador Soligor x2. Focal a 135 mm que fan un total de 270 mm amb el duplicador. ISO 250, f/4,5, 1/30. La foto està retallada per dalt i per baix per a donar un aspecte més panoràmic però l'amplada no s'ha tocat. Processat bàsic en ACR i prou.

Nombre:  Fornells (duplicador Soligor)_0032.jpg
Visitas: 760
Tamaño: 475.2 KB