Resultados 1 al 10 de 10

Tema: Morella

  1. #1

    Morella

    ISO 400
    Tamron 18 -250 mm (cos Canon)
    1/400 - f11,0 - 42 mm

    Nombre:  Morella 2009.jpg
Visitas: 378
Tamaño: 490.2 KB

  2. #2
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Es otra imagen aérea?
    Me gusta, quizá me pregunto si algo mas amplia sería más interesante, por la sinuosidad del tramo de carretera. Supongo que tendrás tus motivos para presentarla en este encuadre. Esta perspectivas aéreas siempre me han llamado la atención.

  3. #3
    Tiene gracia el redondel de la plaza y la carretera que parece surgir y continuar sin transición la línea de la muralla.

  4. #4
    M'agrada molt la foto en tots els seus aspectes, Narcís. L'enquadrament el trobo molt bo. Pel que es dedueix, era un moment en que no hi havia llum directa del sol, pel la qualcosa aquest (magnífic) acabat fred que li has donat trobo que li va més que bé. Molt bona, Narcís.

  5. #5
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    D'acord amb en Vicenç.
    M'agrada molt, Narcís.
    M'agrada aquest joc !

  6. #6
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Bona foto Narcis
    que anaves en helicòpter?

  7. #7
    També comparteixo l'opinió d'en Vicenç.

    Com a cosa a tenir en compte, no veig clar l'ús d'aquestes dades exif, personalment crec que es podia baixar ISO i obrir diafragma sense perdre PdC ni velocitat.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  8. #8
    Gràcies pels vostres comentaris. Està feta a peu pla. Aquest poble de lluny podria fer pensar en una piràmide i a dalt hi ha un castell. Es poden fer aquests encuadraments. No he retallat res. Per algún motiu no surt més carretera. D'acord en que els paràmetres no tenen sentit, cada vegada reviso més però a vegades em passa per alt i fa onze anys era més freqüent

  9. #9
    Cita Iniciado por Narcis Arpi Ver mensaje
    Gràcies pels vostres comentaris. Està feta a peu pla. Aquest poble de lluny podria fer pensar en una piràmide i a dalt hi ha un castell. Es poden fer aquests encuadraments. No he retallat res. Per algún motiu no surt més carretera. D'acord en que els paràmetres no tenen sentit, cada vegada reviso més però a vegades em passa per alt i fa onze anys era més freqüent
    Tant mateix vas aconseguir una foto més que correcta tan sols que no era necessari diafragmar tant, però el resultat ha estat bo.

    Enviat des del meu LG-K580 usant Tapatalk
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  10. #10
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Ben bé una foto de postal o de llibre temàtic sobre aquest poble.
    Pel meu gust una mica massa ennuvolada, però vaja, no s'hi pot fer res. :-)

    Per cert Narcís estas començant a fer seriosament competència a en Vicenç en quant a fotografia "aeria" ....

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •