Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 11

Tema: Besitos

  1. #1

    Besitos

    Avui fosquet amb motiu de la processó de la Verge del Carme a Ciutadella, m'he atracat a sa bocana d'es port amb intenció de fer algunes fotos aprofitant la tornada a port de les embarcacions tenint el far de Sa Farola com a fons.

    Aquesta foto que vos pos correspon al llaut "Besitos" que els Amics de la Mar de Menorca van restaurar fa anys i de tant en tant el treuen per fer-ne una volteta.

    Comentar que he volgut deixar amb poca llum la zona de les barques per a transmetre l'ambient que hi havia al moment, en que es sol ja s'havia post a la meva dreta i que la resplandor del cel em feia un lleu contrallum.

    Dades exif: Nikon D610 amb Nikon 80-200 a 105 mm, ISO 2500, f/6,3 i 1/125 + filtre polaritzador + filtre degradat suau de 3 passos. Processat amb ACR i després PS per a reduir renou i donar contrast per recuperar textures després d'haver passat s'anti-renou.

    Nombre:  Mare de Déu del Carme_0009.jpg
Visitas: 400
Tamaño: 848.7 KB
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  2. #2
    M'agrada molt la composició i els colors que vas captar. També l'equilibri de les llums molt ben aconseguit.

    Vas fer molt bona feina en el moment del dispar.
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  3. #3
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Me encanta el color de esta imagen.
    Muy buena Joan

  4. #4

  5. #5
    Coincideixo amb els companys. M'agrada molt la foto, tant en llum com en composició. Excel·lent el color aconseguit. Les figures sobre la roca acaben d'arrodonir la ja de per sí bona composició. Felicitats,, Joan A.

  6. #6
    Preciosa imatge!!

  7. #7
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,197
    Blog Entries
    1
    Crec que els companys ja t'ho han dit tot sobre aquesta magnífica foto.
    Enhorabona.
    M'agrada aquest joc !

  8. #8
    Gràcies a tots, només afegir que la foto ha quedat gairebé tal com l'havia imaginada quan vaig anar cap allà. Com que desconeixia el moment exacte en que les barques tornarien a port vaig haver d'anar fent proves i canviant els paràmetres de manera gairebé continuada per que la llum anava canviant molt ràpidament.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  9. #9
    Forero Activo Avatar de Cisco Dura
    Fecha de ingreso
    03 jul, 13
    Ubicación
    Ciutadella
    Mensajes
    962
    Colors preciosos

  10. #10
    Bona composició, color i llum.

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •