Resultados 1 al 7 de 7

Tema: Sidecar

  1. #1
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1

    Sidecar

    Fototeca personal 2010

    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: CUBA-FEB10_00B2090-Escombrat-8Cv.jpg 
Visitas: 873 
Tamaño: 559.5 KB 
ID: 10238

    Nikon D300 - f/6,3 - 1/160 - ISO 200 - Escombrat original discret, realçat amb Desenfoc de moviment.
    M'agrada aquest joc !

  2. #2
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Buena Jaume y la explicación completisima. Curiosos personajes y preciosa moto.

  3. #3
    Ha,ha, bona, Jaume!. Magrada molt. I m'agradaria igual encara que no estigués 'potenciada' amb l'efecte de moviment. Coincideixo amb en Pepe, els personatges i la moto són els protagonistes.

  4. #4
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Cita Iniciado por Lafebre Ver mensaje
    Ha,ha, bona, Jaume!. Magrada molt. I m'agradaria igual encara que no estigués 'potenciada' amb l'efecte de moviment. Coincideixo amb en Pepe, els personatges i la moto són els protagonistes.
    No va estar feta amb aquesta intenció i per això he tingut dubtes sobre si la pujava o no. Però, al menys ha servit per treure a comentar el plugin del "Desenfocament en moviment" del Photoshop.
    M'agrada aquest joc !

  5. #5
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Pepe.... explicación completisima?!? Ahi es dónde se ve el nivel de cada uno :-)
    Yo no creo que entienda el comentario....

    Jaume amb "Escombrat original discret" que vols dir, que no vas fer escombrat i has creat l'efecte de moviment amb PS?
    Els personatges i el sidecar estan molt bé, però en la meva opció el fet que el fons sigui horitzontal perd una mica "la gràcia" doncs no s'aprecia el desenfocat per moviment.

  6. #6
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Cita Iniciado por Elisabet Marti Ver mensaje
    Pepe.... explicación completisima?!? Ahi es dónde se ve el nivel de cada uno :-)
    Yo no creo que entienda el comentario....

    Jaume amb "Escombrat original discret" que vols dir, que no vas fer escombrat i has creat l'efecte de moviment amb PS?
    Els personatges i el sidecar estan molt bé, però en la meva opció el fet que el fons sigui horitzontal perd una mica "la gràcia" doncs no s'aprecia el desenfocat per moviment.
    Sí, Bet. Quan vaig fer la foto no pretenía, com explico, fer un escombrat. Va sortir sol, però molt pobre. Per tant, hi vaig afegir l'efecte de Desenfocament en Moviment" del Photoshop per accentuar-ho. Per això comento al pujar la foto que, explicar el retoc que he fet destapa aquest efecte que potser alguns encara no coneixíeu.
    Certament, la valla amb línies horitzontals no ajuden gens a aconsegur aquest efecte.

    En altres paraules, aquesta foto del Mes està pujada amb calçador.
    M'agrada aquest joc !

  7. #7
    En aquest cas concret, tant si l'escombrat era intencionat o no com si s'ha augmentat amb l'edició digital, per jo no te tanta importancia com l'estampa que formen els dos personatges. Bona, foto, Jaume i ben vista!!!
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •