Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 16

Tema: Gimnàstica-cèrcol

  1. #1

    Gimnàstica-cèrcol

    Si alguna vegada teniu l'oportunitat de conèixer les estadístiques de públic als Jocs Mediterranis que es van celebrar a Tarragona fa poc més d'una setmana, que sapigueu que qui va comprar les dues entrades per internet -seguint el protocol establert- per anar a la gimnàstica, aquest vaig ser jo . No puc entendre moltes coses de l'organització, però va ser una veritable llàstima que hi haguessin tantes localitats buides (sobretot a la gimnàstica artística) en una competició d'aquest nivell tenint en compte que -a més- hi havia seguidors dels equips dels països paerticipants. Afortunadament, les gimnastes no es van desanimar. La competició de gimnàstica es va celebrar a la subseu de Reus.
    En aquesta foto, una gimnasta de rítmica fent el seu exercici de cèrcol.

    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: Cèrcol.jpg 
Visitas: 410 
Tamaño: 113.1 KB 
ID: 10230

    ISO 4000
    Nikkor 80-200 a 200 mm, f/3,5
    1/2000 sec.

  2. #2
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Has canviat les raquetes pels mallots!
    Fantàstica foto. El fons uniforme fa que la noia floti , quina passada. No saps si salta o està al terra .genial!

  3. #3
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Una gran foto, Vicenç !!!
    Un regal per la vista.
    M'agrada aquest joc !

  4. #4
    Preciosa Vicens. De les moltes virtuts fotogràfoques que t´adornen, penso que la fotografia esportiva n´és una de las principals. T´ ho he dit in infinitat de vegades: per la meva professió conec a la majoria dels fotògrafs esportius de Catalunya i, tal vegada, d´Europa i, per a mi n´hi ha ben pocs amb el teu talent. Et recordo que, quan estava en actiu vaig intentar fitxar-te i no et va interessar. La foto: Fotofindera 100%.

  5. #5
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Fantastica !!
    Compo super estetica...
    Última edición por Francisco Aviles; 11/07/2018 a las 16:32

  6. #6
    La definición de ingravidez en imágen. Espèctacular foto
    En relación a tu comentario sobre la asistencia a los Juegos...¿os acordais los viejunos como yo de cuando estos Juegos Mediterráneos eran los únicos en los que conseguíamos medallas? Anda que no los ensalzaba entonces el "Régimen".
    Última edición por Carlos Silvestre; 11/07/2018 a las 16:11

  7. #7
    Cita Iniciado por Elisabet Marti Ver mensaje
    Has canviat les raquetes pels mallots!
    ... El fons uniforme fa que la noia floti , quina passada. No saps si salta o està al terra ...
    Gràcies, Bet. No és la primera vegada quie faig fotos de rítmica i encara no entenc per què 'tots' el fotògrafs volen estar ubicats a peu de pista. Des d'allí, el fons queda partit i es veu la publicitat darrera la pista, càmeres de TV, públic, etc., elements que distreuen molt la vista de l'exercici de la gimnasta. Jo sempre procuro posar-me a la graderia superior (I, si pot ser, a la banda d'on hi ha el jurat) i així aconsegueixo, encara que no sempre, el tatami de la pista com a únic fons.

  8. #8
    Cita Iniciado por Lluis Surralles Ver mensaje
    ... De les moltes virtuts fotogràfoques que t´adornen... .
    Em faràs enrojolar, Lluís...

  9. #9
    Cita Iniciado por Carlos Silvestre Ver mensaje
    ...En relación a tu comentario sobre la asistencia a los Juegos...¿os acordais los viejunos como yo de cuando estos Juegos Mediterráneos eran los únicos en los que conseguíamos medallas? Anda que no los ensalzaba entonces el "Régimen"...
    Nos acordamos, nos acordamos, los viejunos...

  10. #10
    Vicens: Aquesta aprecicció vers la ubicació dels fotógrafs en un esdeveniment esportiu té tota la llógica del món. Des fet jo, sempre que podia, també pujava amunt a la graderia. El que passa és que molts dels fotógrafs esportius els agrada estar a "primera linea" per tal de poder captar cap incidència del joc de primera mà i també, una miqueta, per vanitat. A alguns els agrada marcar distàncies entre ells i la resta del públic. A quasi totes les Finals Four, com que erem varis fotógrafs jo sempre em posava dalt de tot de la graderia amb un 400 i els de Getty Images deien que els agradavan molt les meves fotografies perque "eran diferentes".

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •