Página 2 de 2 PrimerPrimer 12
Resultados 11 al 17 de 17

Tema: Atardecer desde Cala Barril

  1. #11
    Cita Iniciado por Jaume Franch Ver mensaje
    Después de la primera apreciación general, en la que he disfrutado de esta imagen, cada vez que la he vuelto a mirar, confirmo que hay un detalle negativo.

    Carlos, creo apreciar un defecto de procesado que hace que la parte superior del perfil de las rocas se vea sospechosamente oscuro.
    Imagino que lo has visto, pero como se trata de un trabajo tedioso modificar ese reborde, lo has dejado así.

    Hay momentos en que recuerdo las objeciones a algunos comentarios técnicos que parece quieran desmerecer la foto.
    Todo lo contrario. Como siempre os he dicho, mi intención es buscar aquello mejorable en cada fotografia, sobretodo las buenas como ésta.
    És interessant, i enriquidor, però per damunt de tot trobo que és curiós conèixer les diferents lectures que cada espectador fa d'una mateixa imatge. En veure una imatge no em puc sostreure a la primera impressió que m'ha causat, tot i que després la vagi analitzant més detingudament per veure que en puc aprendre, de la imatge. En aquest cas, el què més em va cridar l'atenció només veure-la va ser el detall i joc de llums (i ombres, esclar) de la filera de roques a mà dreta. M'agradava i em segueix agradant tal com està. No sé si aquesta part més fosca del seu perfil superior era així al natural, l'ha provocada expressament el seu autor o bé, com tu apuntes, potser que s'hagi decidit a deixar-ho així 'per mandra'. És quelcom que -per si decàs- ja ens ho explicarà en Carlos, però no crec que, sigui quina sigui l'explicació, m'agradés més amb la part superior de les roques 'aclarida', encara que l'efecte actual hagi sigut producte d'un error, de manca de ganes de retocar-ho o generat expressament en el moment de l'edició. Però esclar, ja se sap allò de "pa gustos, los colores".

    Jaume, saps sobradament que amb aquest comentari no pretenc dur-te la contraria pel sol fet de dur-te-la, sinó que és simplement un bescanvi d'opinios com els que se solen fer a les tertúlies fotogràfiques però que en el nostre cas no poden ser ni sovint ni en persona degut a la distància (física) entre nosaltres.

  2. #12
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,197
    Blog Entries
    1
    Vicens, ho sé.
    A veure què hi diu l'autor.
    M'agrada aquest joc !

  3. #13
    Cita Iniciado por Jaume Franch Ver mensaje
    Vicens, ho sé.
    A veure què hi diu l'autor.
    ¡Bingo Jaume! Soy un vago...

  4. #14
    Fantástica Carlos. Espero acompañarte la proxima vez...

  5. #15
    Forero Activo Avatar de Cisco Dura
    Fecha de ingreso
    03 jul, 13
    Ubicación
    Ciutadella
    Mensajes
    962
    M'agrada aquesta composició de ses roques que dirigeixen sa vista. A primera vista de dalt de tot i veien el comentari d'en Jaume i sa teua explicació d'aquesta zona més fosca res a dir. Bona, bona.

  6. #16
    Espectacular imagen!!! con una gran composición y unos colores bellísimos del atardecer. Felicidades!!!
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  7. #17
    Ya lo han dicho todo los compañeros, molt bona Carlos

Página 2 de 2 PrimerPrimer 12

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •