Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 13

Tema: Beure amb mesura

  1. #1

    Beure amb mesura

    De la mateixa sessió d´einesClic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: Beure amb mesura.jpg 
Visitas: 376 
Tamaño: 143.0 KB 
ID: 10227

  2. #2
    Ingenioso título y me gusta mucho más que la anterior.

  3. #3
    M'agrada, Lluis, tant d'idea com de realització. Molt bona composició tant d'elements com de colors. El fons el trobo molt ben escollit. Sens dubte, per mi aquesta és la millor de la sèrie.

  4. #4
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Lluis estas finissim amb els titols últimament :-)
    També em quedo amb aquesta, tot i que sóc republicana :-P

  5. #5
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Passo per alt aquesta petita al.lusió pol.lítica de na Bet, però ho comento perque ningú es senti legitimat a contestar-li sobre el tema ideològic que, obviament ha estat dit de broma.
    Pels que sigueu nous: us recordo que a les normes del fòrum del Grup FF, que tots hauríeu d'haver llegit, consta la prohibició de parlar de tres temes: Religió, Política i Esports.
    . . . . . . . . . . . . . . . . .

    La foto: També m'agrada molt però la imatge i el vermell d'aquest got no em convenç.

    Bona imaginació , Lluís. Excel.lent títol.
    Exprem aquest tema d'eines que pot donar molt de sí.
    M'agrada aquest joc !

  6. #6
    Jaume perdona que insisteixi en el tema republicà, pero és que no ho entenc. Jo també soc independentista i repubicà pero no veig la relació que pot tenir la foto ò el titol amb la republica. M´ho pots aclarir, Bet. Tot sense cap mal rotllo ni males interpretacons, pero és que no ho entenc.

  7. #7
    Aaaaara ho entenc Bet. És evident que a aquesta eina li hauriem de canviar el nom. Deixo el tema per tallat. El Boss ja deu estar amb la mosca a l´orella.

  8. #8
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Bona, LLuis idea de 10

  9. #9
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Cita Iniciado por Lluis Surralles Ver mensaje
    Aaaaara ho entenc Bet. És evident que a aquesta eina li hauriem de canviar el nom. Deixo el tema per tallat. El Boss ja deu estar amb la mosca a l´orella.
    Lluís, has estat molt fi amb els noms de les fotos, i la meva petita aportació i col·laboració era fer una broma en humor totalment blanc, donat que l'eina de la foto s'anomena PEU DE REI. No té més.


    Jaume: personalment i tot i que em jugui una altra amonestació (ara no recordo si al contracte del FF vaig firmar que no pogués donar l'opinió al BOSS ;-P ...després ho reviso) penso que estaria bé saber distingir entre fer humor i fer política o faltar al respecte. I no ho dic només per aquest post, sinó per d'altres posts d'altres companys.

    Però vaja, ja no ve d'una targeta groga al meu historial... ;-)

  10. #10
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Nois (plural genèric), sé que quan faig aquest tipus d'advertiments us podeu pensar que us estic renyant. Però no és així. Fins hi tot, vaig trobar enginyósa la broma de na Bet. Bet, ningú dubte de la blancura del teu acudit. Ah, i tú no tens cap amonestació, cap.

    Tot i que ja m'ha passat altres vegades que s'em tatxi d'exagerat, em crec amb l'obligació d'avisar. La meva intenció és evitar que, malgrat es faci broma, el contingut doni peu a iniciar una discusió sobre aquests temes prohibits. És com un tallafocs. Rès més.
    Digueu-me exagerat, val. Però no hem de jugar amb una pedra foguera si hi ha material sensible a prop.

    Crec que m'he explicat prou be.
    Jo tancaría el tema aquí, si no us importa; o, si voleu, podem seguir discutint fòra d'aquest tema fotogràfic d'en Lluís.
    M'agrada aquest joc !

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •