Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 11

Tema: foscor

  1. #1

    foscor

    Menorca ... atrapa

    La Menorca geològica fosca

    Nombre:  Foscor _pet ff.jpg
Visitas: 351
Tamaño: 568.1 KB

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    La foto, impecable.
    El testimoni geològic, inqüestionable.
    Fotogràficament, per dir algo, m'hi falta l'element discordant. Una planteta, flor, animalet, persona...
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    Est, como fotografía no acaba de transmitirme nada especial. Buena técnica y testimonio geológico, eso sí.
    Última edición por Carlos Silvestre; 04/07/2018 a las 16:53

  4. #4
    Comparteixo el comentari d'en Jaume.

  5. #5
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Com Tecnica y cientifica, be.. Tonia

  6. #6
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Per jo té molt de mèrit els colors aconseguits, donat els foscos i ocres de les roques. A mi em costen força aquestes fotos....

    També m’hi falta algun element adddicional, si ens basem en el punt de vista estètic.

  7. #7
    Com que no conec el territori, ignoro si s'hauria pogut ensenyar el mateix amb una fotografia amb més profunditat, que resoldria el que es comenta de falta d'un element discordant. Crec que segons fos aquest element, es perdría l'interès en alló que vol mostrar l'autora.

  8. #8
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Cita Iniciado por Narcis Arpi Ver mensaje
    Com que no conec el territori, ignoro si s'hauria pogut ensenyar el mateix amb una fotografia amb més profunditat, que resoldria el que es comenta de falta d'un element discordant. Crec que segons fos aquest element, es perdría l'interès en alló que vol mostrar l'autora.
    Crec que tens raó. Però com que la foto l'ha pujat apartat de crítica, no es pot desconsiderar aquest element complanetari.
    M'agrada aquest joc !

  9. #9
    Certament que es tracta d´una foto impecable de ejecució. Perfecte, per al meu gust, l´enquadrament i el color. Certament que, com a fotografia artística i faltaria quelcom, com per ejemple un bon primer terme. Pero penso que la fotgrafia també té que esser aixó: reproduir la realitat. i, de vegades, ens deixem portar massa per la vessant artística i moltes mes, com és el meu cas, per la vessant concursistica, i aixó vull intentar, mica en mica, deixar-ho de costat. No sé si ho aconseguiré. Antonia, per a mi és una molt bona foto. Felicitats.

  10. #10
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Buen testimonio. Me suelen atrapar estas escenas pero luego en la imagen me acaba de faltar algo.

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •