Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 17

Tema: Red Arrows - Menorca 2018

  1. #1
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1

    Red Arrows - Menorca 2018

    Ahir, davant Biniancolla, els Red Arrows van celebrar el seu centenari amb un Festival Aeri.
    Molt poc abans, a Maó queia una descàrrega d'aigua que feia pensar que no es celebraría l'esmentat espectacle.
    Quan vaig arrivar a puesto, estava plovent. Amb les presses no vaig tenir gaire temps de pensar amb quins paràmetres tenía que disparar. Vaig posar la ISO a 400 i el mode automàtic.
    L'espectacle va començar puntual i tot i les males condicions meteorològiques aquests acròbates del cel ens van fer passar un estona màgica.

    Allà amb mi, al marge d'altres fotògrafs, hi havia dos fotofinderos més fent fotos i, des d'aquí els convido a pujar les seves fotos a aquest fil, i a tots els qui tinguin fotos de l'aconteixement.
    Totes les fotos estàn fetes amb la Nikon D750, a ISO 400, amb un Nikkor 200-500mm i mode automàtic.

    La primera:

    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: _NEF7578aF-8Cv.jpg 
Visitas: 341 
Tamaño: 550.7 KB 
ID: 10518
    M'agrada aquest joc !

  2. #2
    Més, més....

  3. #3
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Nombre:  _NEF7430b-8Cv1.jpg
Visitas: 265
Tamaño: 571.9 KB
    M'agrada aquest joc !

  4. #4
    Aquest tipus de festivalas sempre acostumen a deixar unes imatges espectaculars. I sempre hi ha fotògrafs que les saben captar, aquestes imatges.

  5. #5
    M'he tornat a mirar la imatge, Jaume. Tot i que estava núvol, no creus que hi ha una dominanat blavosa en excés?

  6. #6
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Cita Iniciado por Lafebre Ver mensaje
    M'he tornat a mirar la imatge, Jaume. Tot i que estava núvol, no creus que hi ha una dominanat blavosa en excés?
    Potser. El que em fa dubtar és que al fum blanc no n'hi veig.
    M'agrada aquest joc !

  7. #7
    Un any més sense poder-hi assistir per motius laborals, no sé perque no ho fan en cap de setmana...

    M'encanten les imatges Jaume, molt bones les dues
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  8. #8
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Bep, segons m'han explicat, aquest tipus d'exibicions aèries ho fan a diversos indrets d'Anglaterra i només venen a Menorca quan alguns mecenes ( imagino que son anglesos residents a l'illa) córren amb la despesa del combustible.

    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: _NEF7519b-8C1v.jpg 
Visitas: 301 
Tamaño: 436.2 KB 
ID: 10526
    M'agrada aquest joc !

  9. #9
    Molt bona aqusta tercera, Jaume.

  10. #10
    M'agraden molt totes les que has presentat. Aquesta darrera que ens has mostrat és la que m'agrada més però sense desmereixer gens les altres dues.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •