Resultados 1 al 7 de 7

Tema: Ciutat de Maó

  1. #1
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1

    Ciutat de Maó

    Navegàvem cap l'Illa de l'Aire, Maig 2018 i, rel.lativament lluny, vaig veure aquest vaixell de pesca, el "Ciutat de Maó", envoltat de gavines enbogides per la fam de peix.
    El primer impuls va ser abandonar la idea de captar l'escena però, per sort, duia montat un tele-objetiu i, tot i la distància i el moviment de la nostra embarcació, vaig provar a treure alguna imatge.
    El risc de que quedés moguda era alt, però a 1/3200 s. tenía posibilitats.

    Sé que no és cap gran fotografía, però com que per a mí, entre altres motius, té un valor circumstancial i tècnic, la he volgut pujar al fòrum.

    Nombre:  _NEF2802bF-8Cv.jpg
Visitas: 338
Tamaño: 969.1 KB



    Nikon D750 - Nikkor 200-500mm a 500mm.
    f/7,1 - 1/3200 - ISI 400
    Retall del original.
    M'agrada aquest joc !

  2. #2
    Una fotografia molt interessant. Penso que si talles per la dreta la imatge quedarè molt mes definida i la barca es veurà mes grossa. Llàstima que el cel sigui tan pla.

  3. #3
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Cita Iniciado por Lluis Surralles Ver mensaje
    Una fotografia molt interessant. Penso que si talles per la dreta la imatge quedarè molt mes definida i la barca es veurà mes grossa. Llàstima que el cel sigui tan pla.
    T'entenc, però no vull retallar per aquest costat per no perdre gavines.
    Gràcies, Lluís.
    M'agrada aquest joc !

  4. #4
    Comparteixo els teus propis comentaris en l'exposició de la foto. Sense ser una gran foto també crec que cal pujar-la pels motius que tu marteix esmentes. De vegades, amb fotos així, explicant les motivacions que han dut a l'autor a pujar-les i facilitant al mateix temps les dades tècniques, poden ajudar l'espectador tant o més que l'observació d'una 'gran foto'. Gràcies, Jaume.

  5. #5
    Sí, las gaviotas dan la gracia a la foto.

  6. #6
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Estoy en el protagonismo de las gaviotas. ( me recuerda mi cabeza sudada en alguna excursión veraniega rodeada de mosquitos)

  7. #7
    M'agrada la fotografia. No retallaria, ja que gavinas apart, hi ha el remolí en l'aigua, que s'aprecía fins al marge.

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •