Página 2 de 2 PrimerPrimer 12
Resultados 11 al 14 de 14

Tema: Powerscourt Waterfall

  1. #11
    Cita Iniciado por Joan A. Gomila Ver mensaje
    ...Tenía dudas si había una cierta dominante cian en el agua pero creo que se debe al color de las rocas sobre las que discurre la cascada y como además los expertos no han dicho nada, doy por hecho que se debe al color de las rocas.
    Joan A., jo no sóc cap expert en fotografia d'aquest tipus, però quan n'he fet alguna sempre m'he trobat amb el mateix. Si el dia és clar, el reflex del color del cel influeix, i molt, en el color de l'aigua del salt, "tenyint-lo" de cian. Per contra, si el cel està tapat, al ser la llum ambient més gris, l'aigua queda menys afectada. És, si més no, el que jo crec que succeeis, però altres companys molt més experts i entesos que jo en fotografia de muntanya podran dir la seva. És, en qualsevol cas, un efecte que s'ha de tenir en compte en l'edició. En el cas d'aquesta foto, trobo que el Pepe ha fet un molt bon treball i que aquest "puntet" de cian li dóna més credibilitat al resultat final.

  2. #12
    Cita Iniciado por Lafebre Ver mensaje
    Joan A., jo no sóc cap expert en fotografia d'aquest tipus, però quan n'he fet alguna sempre m'he trobat amb el mateix. Si el dia és clar, el reflex del color del cel influeix, i molt, en el color de l'aigua del salt, "tenyint-lo" de cian. Per contra, si el cel està tapat, al ser la llum ambient més gris, l'aigua queda menys afectada. És, si més no, el que jo crec que succeeis, però altres companys molt més experts i entesos que jo en fotografia de muntanya podran dir la seva. És, en qualsevol cas, un efecte que s'ha de tenir en compte en l'edició. En el cas d'aquesta foto, trobo que el Pepe ha fet un molt bon treball i que aquest "puntet" de cian li dóna més credibilitat al resultat final.
    Bona explicació, Vicenç, gràcies!!!
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  3. #13
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Cita Iniciado por Lafebre Ver mensaje
    Joan A., jo no sóc cap expert en fotografia d'aquest tipus, però quan n'he fet alguna sempre m'he trobat amb el mateix. Si el dia és clar, el reflex del color del cel influeix, i molt, en el color de l'aigua del salt, "tenyint-lo" de cian. Per contra, si el cel està tapat, al ser la llum ambient més gris, l'aigua queda menys afectada. És, si més no, el que jo crec que succeeis, però altres companys molt més experts i entesos que jo en fotografia de muntanya podran dir la seva. És, en qualsevol cas, un efecte que s'ha de tenir en compte en l'edició. En el cas d'aquesta foto, trobo que el Pepe ha fet un molt bon treball i que aquest "puntet" de cian li dóna més credibilitat al resultat final.
    Muy interesante reflexión. Muchas gracias. Si esta rectificada en ese sentido la zona del agua. Y a verdad es que tenía mis dudas, la deje en el famoso "barbecho" ya varias veces comentado.
    Hay una tonalidad en el Valle de Benasque ( solo lo he visto allí) a determinadas horas y días que me trae frito y no logro plasmarlo realmente, pero que es real. Todo se andará...

  4. #14
    Muy buenas las dos Pepe.

Página 2 de 2 PrimerPrimer 12

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •