Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 15

Tema: Remant

  1. #1
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165

    Remant

    Us deixo un parell de fotos que he tirat aquesta tarda, al Canal Olímpic de Catalunya.
    M'agrada més la primera, per la posició de les figures.

    N'estic especialment contenta perque les he fet amb tot en Manual (obturació, Iso, velocitat i enfoc). Amb la temperatura i els blancs encara no m'hi he posat :-)
    Però tirar en manual és una cosa que fa menys d'una any mai hauria dit que arribaria a fer....!

    Iso 200, 1/320s, f22, eq35=240mm

    Nombre:  20180608 Kayak web.jpg
Visitas: 339
Tamaño: 833.6 KB


    Iso 200, 1/640 sec, f22, eq35mm= 270mm

    Nombre:  20180608 Kayak 2 web.jpg
Visitas: 341
Tamaño: 1.04 MB

  2. #2
    Disparar en "manual" te da la posibilidad de hacer "exactamente lo que quieres hacer" aunque a veces la situación no da tiempo para adecuar parámetros y es muy útil tirar en prioridad de apertura o de velocidad, compensando la exposición. Depende de lo que quieras obtener.
    Estos contraluces están bien pensados y realizados. Seguro que habrá discrepancias sobre el recorte de la imagen o composición pero, vaya, son dos buenos contraluces.

  3. #3
    Entenc que estiguis contenta, Bet. Comparteixo el comentari d'en Carlos que d'una manera senzilla però molt entenidora ha explicat les avantatges i desavantatges de disparar en manual. Comparteixo amb tu les preferències per la primera foto. Respecte al retall o composició que també comenta en Carlos, personalment crec que en aquests casos, si la figura fos més petita i es veiés sencera dins del 'marc de l'aigua', seria millor, però vaja, també crec que són dos bons contrallums.

  4. #4
    Les siluetes m'agraden en les dues fotografies, però em quedo amb la primera perquè el resultat de l'aigua, sobretot per sobre dels caps, crec que es millor.

  5. #5
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Carlos a eso me referia. El Manual es útil en casos concretos y me alegro de haberle “perdido el miedo”.

    Respecte al retall, també vaig pensar en fer la foto més allunyada ( i de fet en vaig fer algunes), però el reflexe del sol era força estret i quedava massa aigua fosca. Jo volia que el reflexe ocupés tota la foto.

  6. #6
    Cita Iniciado por Elisabet Marti Ver mensaje
    Carlos a eso me referia. El Manual es útil en casos concretos y me alegro de haberle “perdido el miedo”.

    Respecte al retall, també vaig pensar en fer la foto més allunyada ( i de fet en vaig fer algunes), però el reflexe del sol era força estret i quedava massa aigua fosca. Jo volia que el reflexe ocupés tota la foto.
    ¡¡¡Cuidado que engancha!!!

  7. #7
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Cita Iniciado por Carlos Silvestre Ver mensaje
    ¡¡¡Cuidado que engancha!!!
    Esa es la idea! 😉😬

  8. #8
    Enhorabona per anar perdent el respecte o la por a determinades maneres de fotografiar, com ara l'ús en modus M.

    El resultat el veig força atractiu, tot i que també pens que la composició pugui millorar un poc variant els punts de retall, però és una qüestió de gust personal.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  9. #9
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Enhorabona per estrenar-te i atrevir-te a disparar en manual, sobretot en aquestes escenes.
    M'agrada aquest joc !

  10. #10
    Forero Activo Avatar de Cisco Dura
    Fecha de ingreso
    03 jul, 13
    Ubicación
    Ciutadella
    Mensajes
    962
    Dos bons contrallums. També em qued amb la primera, encara que si discrep com has retallat o ha quedat de retallada la imatge. Però al cap i a la fi el resultat és bo. El dispara amb manual, crec que els companys i sobretot en Carlos ho ha deixat clar.

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •