Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 15

Tema: Kimono

  1. #1

    Kimono

    Una de les coses que més em van sorprendre (agradablement) del Japó és que en segons quins barris hi ha costum que la gent (sobretot noies i senyores) passegin pel carrer lluint els seus magnífics tradicionals kimonos. En aquesta foto, una jova clienta en una botiga d'alimentació de Kyoto.

    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: Kimono.jpg 
Visitas: 361 
Tamaño: 196.7 KB 
ID: 10128

    ISO 2500
    Nikkor 24-70 a 70 mm, f/4
    1/160 sec.

  2. #2
    M'agrada molt la composició de la imatge, però el que més m'agrada és el diafragma que vas emprar que et permet tenir tota la noia enfocada (fins i tot la mà, que és la part d'ella que et queda més lluny de la càmera) i el fons desenfocat. En l'elecció d'aquest valor f es noten els grans coneixements que tens de la fotografia. Enhorabona.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  3. #3
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Bon retrat i Bokeh, Vicenç
    I magnífiques les tradicions d'aquest magnífic país.
    I molt guapa la nipona !!

  4. #4
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Molt bona oto, però discrepo, en part, del comentari d'en J.A.Gomila.
    M'explico : segurament l'objectiu que va emprar podía haver obert més (f/2.8?) el diafragma i, pel meu gust, crec que el bokeh hagués estat més pronunciat, la foto hagués guanyat molt.
    Que hagués afectat a la profunditat de camp i al detall de la ma?, potser.

    De totes maneres, això és un comentari fet a posteriori i no sempre un pot calcular paràmetres idònis en cada moment, està clar.
    M'agrada aquest joc !

  5. #5
    Cita Iniciado por Jaume Franch Ver mensaje
    Molt bona oto, però discrepo, en part, del comentari d'en J.A.Gomila.
    M'explico : segurament l'objectiu que va emprar podía haver obert més (f/2.8?) el diafragma i, pel meu gust, crec que el bokeh hagués estat més pronunciat, la foto hagués guanyat molt.
    Que hagués afectat a la profunditat de camp i al detall de la ma?, potser.

    De totes maneres, això és un comentari fet a posteriori i no sempre un pot calcular paràmetres idònis en cada moment, està clar.
    Per sort no tots veiem ses coses igual jejeje.
    En defensa del meu punt de vista, pens que la mà de la noia, per la posició que ocupa dins la foto, te un cert protagonisme i si no estàs enfocada molestaria a la vista de l'espectador.
    Però, vaja, que només és el meu punt de vista....

    Enviat des del meu LG-K580 usant Tapatalk
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  6. #6
    Una foto interessant. És com si les dones de Catalunya anessin al Carrefour vestides de catalanetes i les de Sevilla, de sevillanes. Ja no vull ni pensar amb les lagarteranes. Ja tenim la sarssuela muntada. Bromes apart, tal i com han dit els companys, una foto molt ben resolta tecnicament.

  7. #7
    Forero Activo Avatar de Cisco Dura
    Fecha de ingreso
    03 jul, 13
    Ubicación
    Ciutadella
    Mensajes
    962
    Per poder opinar del que diuen en Jaume i J. Antoni (si la mà estaria menys enfocada, li restaria protagonisme) a jo en faria falta veure les dues fotos amb el diferent diafragma. Ara referent a la foto com la presentes, aquesta mirada cap a terra d'aquesta dona a mi m'agrada i força. Potser si m'agradaria més que el fons no estigués tan nítid (per tant som també d'un diafragma f/2,8)
    Així i tot la trob correctíssima.

  8. #8
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Hola.
    Jo em quedo qmb la versió actual. En part perquè comparteixo el punt de vista dmen JA sobre la ma enfocada però també perquè mmagrada que es vegin relativaemnt deffinits tots els caràcters orientals.

    Vicenç, la veig com a sepia o fosca.... potser em falta una mica de la típica fredor de supermercat europeu :-)

  9. #9
    Buen momento, curiosa composición y el personaje se destaca lo suficiente del abigarrado fondo. Bella nipona (¿es aún políticamente correcto hablar de mujeres bellas?).
    Voy a descargarme la foto y jugar dando algo más de luz al rostro y desenfoque de lente al fondo. Sin tu permiso, claro

  10. #10
    Entro tard i com diu en Cisco tindriem de veure les dues fotos per comparar. D'acord en el bon control de la situació i coneixements per fer aquesta fotografia i d'acord en el comentari sobre la rellevància de la ma, casualment el seu fons permet que aquesta tingui molta força.

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •