Página 2 de 2 PrimerPrimer 12
Resultados 11 al 12 de 12

Tema: Jugant devora Es Vedrà

  1. #11
    Gràcies a tots pels vostres comentaris i aportacions.

    Jaume: després de veure la teva prova veig que si que la imatge pot millorar però he de dir unes quantes coses:
    1.- la diferencia de llum es deu a que el sol es trobava a la banda dreta i il.luminava més la zona d'es Vedrà ja que la zona del primer plà es trobava en una zona relativament d'ombra. Tot i açò, vaig intentar equilibrar les llums en el moment del dispar amb un filtre degradat de densitat neutra però no vaig poder minimitzar prou les diferencies de llum. Amb açò vull dir que la foto que he presentat reflexe de manera bastat fidel les llums i ombres del moment, encara que reconec que la teva proposta de correcció fa la imatge més atractiva.
    2.- he estat batallant a casa per intentar arribar a un resultat similar al que tu em vares mostrar (vist des del mòvil no s'aprecia prou bé però m'en he fet una idea) però, sincerament, a jo no m'acaba de convencer com m'està quedant després d'intentar-ho de diferents maneres (fins i tot amb màscares de lluminositat, que no havia emprat mai, per intentar que les transicions siguin més "dolces"). Volia venir a veure't i de pas comentar el tema però de moment veig que ho tenc una mica complicat per venir fins a Maó... Ho deixaré un temps en standby a veure si retomant-ho més endavant arribo a veure la llum....
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  2. #12
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Gran foto. Destaco la composición en esta preciosa imagen.

Página 2 de 2 PrimerPrimer 12

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •