Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 12

Tema: Jugant devora Es Vedrà

  1. #1

    Jugant devora Es Vedrà

    El darrer cap de setmana de Pentacosta (Cincogema a Menorca) vaig anar a fer el turista per Eivissa.

    Per motius que no venen al cas, no vaig poder fer la foto que havia planificat d'Es Vedrà i Es Vedranell (els dos illots que es veuen a l'horitzó), així que vaig haver de canviar d'ubicació i fer la foto des de Cala d'Hort. Potser amb aquesta foto un no s'en adona de l'alçada real de s'illot d'Es Vedrà que sobresurt casi 400 metres per damunt el nivell de la mar (tant o més alt que la "muntanya" del Toro de Menorca).

    Nikon D610 amb Tamron 24-70 a 24 mm, ISO 100, f/6,3, velocitat 1/80.

    Nombre:  Eivissa_0085.jpg
Visitas: 387
Tamaño: 856.8 KB
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  2. #2
    Me gusta el triángulo bañista-roca-peñón del fondo. Creo que le sobra un poquito de cielo para centrar más la mirada en el mencionado triángulo. Buen procesado. Muy buena foto.

  3. #3
    Gracias por tu aportación, Carlos. La foto tiene un ligero recorte pero decidí mantener la proporción 2 a 3 para que no se notara el mismo, lo que al mismo tiempo me permitía mantener la nube en el encuadre. Por contra, esta proporción me lleva a tener el horizonte muy centrado, aunque en este caso (igual que me pasa con la última foto de Raul) no me molesta demasiado. Esperaré a ver que opinan los demás compañeros antes de tomar una decisión definitiva al respecto.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  4. #4
    Abans de res, Joan Antoni, deixa'm dir-te que estic molt content de tornar-te a veure pel Foro i gaudir de les teves fotos.

    M'agrada, Joan A., la foto que ens presentes. M'agrada la composició i, no cal dir-ho, la presència de la figura humana en aquest lloc li dóna el plus necessari. No em molesta el cel tal com l'has deixat ja que la presència d'aquest magnífic núvol damunt els illots fa que, per mi, "no em sobri cel". Bona foto, Joan A. !!

  5. #5
    Cita Iniciado por Lafebre Ver mensaje
    Abans de res, Joan Antoni, deixa'm dir-te que estic molt content de tornar-te a veure pel Foro i gaudir de les teves fotos.

    M'agrada, Joan A., la foto que ens presentes. M'agrada la composició i, no cal dir-ho, la presència de la figura humana en aquest lloc li dóna el plus necessari. No em molesta el cel tal com l'has deixat ja que la presència d'aquest magnífic núvol damunt els illots fa que, per mi, "no em sobri cel". Bona foto, Joan A. !!
    Gràcies pels teus comentaris, Vicenç, veig que la meva idea de deixar el núvol no es tan dolenta, jejejeje. Bromes a part, la diversitat d'idees és el que ens enriqueix en aquest fòrum.

    Agraeixo també les teves paraules en quan a tornar a participar al fòrum. Tots tenim ses nostres coses i moments en que ens és més fàcil participar i altres ens és una mica complicat fer-ho...
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  6. #6
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Bona foto.. Joan m´agrada tal i com está

  7. #7
    Forero Activo Avatar de Cisco Dura
    Fecha de ingreso
    03 jul, 13
    Ubicación
    Ciutadella
    Mensajes
    962
    M'agrada sobretot la composició. És factor humà li dóna més força.

  8. #8
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    1. La foto és magnífica.
    2. La vista em diu que cel, illots i horitzó dret estàn excesivament exposats. He editat la foto i, corregint aquest detall, crec que la foto guanya molt.
    M'agrada aquest joc !

  9. #9
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    M'agrada tot. La posicició de la nena li dona un plus, però s'aigo també m'agrada moltissim.
    D'acord amb en Vicenç: celebro que tornis a "correr" per aqui

  10. #10
    Bona fotografia Joan A. . No m'hi sobra res i respecte al que comenta en Jaume es per provar si tens temps i ganes.

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •