Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 13

Tema: Sol post

  1. #1

    Sol post

    Dissabte passat per es Castellar a Ciutadella. Doble exposiciò. Iso 100; f/14; d.focal 18 mm. exposiciò 1' per el cel i la mar i 1/13' per ses roques.

    Nombre:  _DSC6603 Posta de Sol al Castellar-1024.jpg
Visitas: 366
Tamaño: 559.0 KB

  2. #2
    Bona idea la de fer doble exposició. A primer cop d'ull no veig defectes d'edició en l'acoplament de les dues imatges.

    En general m'agrada com t'han quedat les roques ja que dona idea de que el sol ja s'havia amagat.

    L´horitzó, tot i estar molt centrar, en aquest cas, no em molesta.

    Bona feina i bona foto.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  3. #3
    La parte del cielo me gusta. Las rocas las veo con una tonalidad cian que no acaba de convencerme.

  4. #4
    Cita Iniciado por Carlos Silvestre Ver mensaje
    La parte del cielo me gusta. Las rocas las veo con una tonalidad cian que no acaba de convencerme.
    És algo que también le había notado pero no me atreví a comentar por dudar si era mi monitor pero veo que no...

    Enviat des del meu LG-K580 usant Tapatalk
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  5. #5
    Una molt atractiva imatge, Raül. Coincideixo amb els companys amb lo del cian a les roques, però crec que amb una simple disminució de la saturació a les zones afectades queda resolt el problema. I penso que la foto s'ho mereix, de provar-ho.

  6. #6
    Forero Activo Avatar de Cisco Dura
    Fecha de ingreso
    03 jul, 13
    Ubicación
    Ciutadella
    Mensajes
    962
    També coincideixo amb el to de les roques (cian), bona feina amb la doble exposició.

  7. #7
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Molt bona foto, Raül. Val la pena tenir en compte els concells dels companys.
    M'agrada aquest joc !

  8. #8
    M´agrada molt la foto. Aquestes reflexes de l´aigua són inmillorables. Per posar-li un pero. Jo relallaria una mica el cel. La part de dalt no aporta masa i s´ajustaria mes a la regla dels terços. En canvi les roques de baix, blaves, si que m´agraden.

  9. #9
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    D'acord amb els companys amb el tema de la roca blavosa, dóna l'impressió que l'haguessis il·luminat artificialment. La resta m'encanta, i ems embla perfecte l'horitzó centrat per donar protagonisme al cel.
    Molt guapa.

  10. #10
    M'agrada molt la fotografia. D'acord amb provar el tema de la dominant de les roques. En una sortida o posta de sol el cel te molt de valor i no tocaria res.

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •