Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 16

Tema: Soplón

  1. #1

    Soplón

    Fotografia presa a la Fora Medieval de Castelló d´Empúries fa dos anys. Avui rebuscant l´he vistClic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: Soplón.jpg 
Visitas: 400 
Tamaño: 73.6 KB 
ID: 10115

  2. #2

  3. #3
    Realment aquest senyor té moltes galtes. En aquest cas no coincideixo amb part del comentari d'en Carlos. No estic segur que les llums donades durant el processat siguin les idònies per afavorir aquest -això sí- bon moment.

  4. #4
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Bona foto i titol.. LLuis
    Per jo una miqueta fosca, pero sé que t´agradan axi

  5. #5
    La vi en el móvil y estaba bien de luces pero ahora en el PC la veo oscurilla, al menos el personaje. Creo que merece la pena tocar niveles o curvas para corregir este aspecto y sacar todo el potencial que la imagen tiene.

  6. #6
    Puede que sea un problema de mi monitor porque yo la veo bien. Oscurilla, como me gustan a mi, pero bien

  7. #7
    Em quedo amb el bon moment captat, molt ben vist.

    De la foscor de la foto no comentaré res per que se que obeeix al teu gust personal.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  8. #8
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Tot i sabent el teu gust personal, com que pujes aquesta foto a Exposició, Anàlisi i Crítica, em permeto donar la meva opinió, sobretot perque em sembla una molt bona foto.
    Si després de revisar els meus petits canvis de llumm ( només sobre el bufador) segueixes pensant que la teva versió t'agrada més, ho deixerem així, a gust del autor.

    Com que explicar-ho és complex, pujo la comparativa, amb l'esperança que no et molesti, Lluís:

    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: Surralles_Soplon-Mdfx2.jpg 
Visitas: 41 
Tamaño: 763.3 KB 
ID: 10129

    Per cert, no poses paràmetres EXIF.
    M'agrada aquest joc !

  9. #9
    Dec tenir un problema en el monitor perque jo la foto teva, Jaume, la vaeig excesivament clara, quasi cremada. M´ho faré mirar. Gràcies

  10. #10
    Cita Iniciado por Lluis Surralles Ver mensaje
    Dec tenir un problema en el monitor perque jo la foto teva, Jaume, la vaeig excesivament clara, quasi cremada. M´ho faré mirar. Gràcies
    A vam si lo de les fotos fosques serà una mala calibració del teu monitor i no el que pensavem era el teu gust personal.....

    A part de la broma que m'he permés fer, estaria be que revisassis el monitor.

    Enviat des del meu LG-K580 usant Tapatalk
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •