Resultados 1 al 10 de 10

Tema: Vitralls

  1. #1

    Vitralls

    Al veure els finestrals que ha pujat la Bet m'ha fet venir al cap que tenia aquesta foto de la Sainte Chapelle, a París. Em penso que no l'havia pujat mai abans al Foro.

    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: Vitralls.jpg 
Visitas: 880 
Tamaño: 743.3 KB 
ID: 10113

    ISO 3200
    Nikkor 24-70 a 24 mm, f/5,6
    1/50 sec.

  2. #2
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    La foto transmet molt bé la majestuositat del lloc, suposo que el contrapicat hi té força a veure.
    Lamentablement just després de mirar l’altar ( o el que fos la peça central), se me n’ha anat la vista a l’element vermell de l’esquerra, que em sembla una bastida.
    Coneixen-te ja deus haver mirat de retallar-la sense que t’hagi agaradat el resultat, m’equivoco?

  3. #3
    Cita Iniciado por Elisabet Marti Ver mensaje
    La foto transmet molt bé la majestuositat del lloc, suposo que el contrapicat hi té força a veure.
    Lamentablement just després de mirar l’altar ( o el que fos la peça central), se me n’ha anat la vista a l’element vermell de l’esquerra, que em sembla una bastida.
    Coneixen-te ja deus haver mirat de retallar-la sense que t’hagi agaradat el resultat, m’equivoco?
    Efectivament, Bet. Aquest "element vermell" que dius era un bastida enorme que ocupava gairebé tota la part esquerra de la capella. Quan vaig fer la foto em va semblar que era millor incloure els arcs per la part superior i no tallar la bastida. Avui ni m'ho he plantejat i he pujat la foto tal qual la vaig deixar en el seu moment.

  4. #4
    Sense restar mèrit a la qualitat de la foto i dels colors dels vitralls, penso que l´enquadrament no és el mes adient. Aqesta bastida de l´esquerra, penso, no hi hauria de esser. Ja sé que no ets partidari de retocar ni eliminar coses, pero aqui li fa molt de mal.
    També crec que una foto d´ aquestes característiques hauria d´esser totalment simètrica, ò, en cas contratri, assimètrica total. Jo la tinc pero no la penso penjar per raóns obvies. Considero que no soc ningú per comparar fotos similars amb companys de la qualitat dels de FF i molt menys amb un mestre de la talla d´en Vicens.

  5. #5
    Encara vull dir mes: penso que tenia una slució molt fàcil que ès editar-la en format quadrat.

  6. #6
    Cita Iniciado por Lluis Surralles Ver mensaje

    ... També crec que una foto d´ aquestes característiques hauria d´esser totalment simètrica, ò, en cas contratri, assimètrica total. Jo la tinc pero no la penso penjar per raóns obvies. Considero que no soc ningú per comparar fotos similars amb companys de la qualitat dels de FF i molt menys amb un mestre de la talla d´en Vicens.
    Sisplau, Lluís, no te n'estiguis de pujar la foto que vulguis. Només faltaria !!

  7. #7
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    M'encanta , bastiment i tot.
    Em sorpren que amu un F/5,6 t'hagi quedat tot tan enfocat.
    M'agrada aquest joc !

  8. #8
    No tinc res més a dir: m'agrada.
    No em molesta la bastida que es del tot irrellevant tot i que trenqui una mica la simetria en aquests extrems. Fer-la més quadrada per treure això, li faria perdre profunditat i crec que no val la pena.

  9. #9
    La bastida distreu un pel.... però tornas, ràpid, a gaudir de la maravella dels vitralls. No es una captura fàcil...m'agrada...

  10. #10
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Tengo imágenes de este increíble lugar. Una explosión de colorido. Si.
    Buena Vicenç

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •