Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 11

Tema: Más ventanas

  1. #1
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165

    Más ventanas

    Aunque supongo que Jaume pensaba en algo más detallista cuando escogió el tema del mes, yo me apunto a la "lectura" del tema que hace Pepe y también cuelgo una foto de ventanas, aunque bien distintas de las de su foto "Ventanales":

    Nombre:  P2231236 web.jpg
Visitas: 773
Tamaño: 532.7 KB

    Se trata de una de las salas del City Palace de Udaipur, India. Me gustó tanto la textura de las paredes como la luz y los refeljos que dejaban pasar las ventanas de cristales de colores.
    No estoy segura de haberla sabido captar del todo bien, pero es lo que hay.

    Os dejo otra en miniatura, que aún me costó más de realizar y ya o digo de editar. Espero que andie me sugiera que clone los cables...es parte del encanto de la India... glamour de marajas mezclado con cables pegados chapuceramente con cinta aislante

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Molt , Bet. El meu raonament és similr al que he escrit respecte la foto dels finestrals d'en Pepe.
    Les llums de colors, obviament, són fruit de vidres de color a les finestres. Per tant, la foto entre en el tema del més.

    No adjuntes cap miniatura adicional.
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    Jo crec que si has captat el que dius.

  4. #4
    No m'estranya que t'agradessin tan les llums, els reflexos i les textures, Bet. Són una preciositat. Et proposo que li donis una mica més de canya al resultat final amb quelcom tan simple com una capa de nivells i ajustar els lliscadors per la dreta i per l'esquerra, a veure que et sembla. Molt ben vista, Bet.

  5. #5
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Cita Iniciado por Jaume Franch Ver mensaje
    Molt , Bet. El meu raonament és similr al que he escrit respecte la foto dels finestrals d'en Pepe.
    Les llums de colors, obviament, són fruit de vidres de color a les finestres. Per tant, la foto entre en el tema del més.

    No adjuntes cap miniatura adicional.

    Ai si, disculpes. Mateix palau, sala de les princeses.

    Nombre:  P223125 web 1.jpg
Visitas: 729
Tamaño: 711.5 KB

  6. #6
    Buenas texturas y colores. Es una foto bien llamativa...salvo para daltónicos.

  7. #7
    Doncs m'agrada força aquesta foto, Bet. El tros de catifa crec que és un bon element en la composició. Com en Carlos, crec que has aconseguit unes bones textures i colors. A més (i no és poca cosa), has sabut mantenir la verticalitat dels elements. Felicitats, Bet.

  8. #8
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    D'acord amb els companys.
    Aquesta foto de la Sala de Princeses admet, segons el meu criteri, un toc de "Quitar neblina" en ACR. Si ho proves ja em diràs què et sembla.
    M'agrada aquest joc !

  9. #9
    Una delícia pels nostres ulls....

  10. #10
    Doncs, a mí "m'impacta" més la segona.

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •