Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 11

Tema: Perdent pèl

  1. #1

    Perdent pèl

    En la meva cita anual del Godó cada vegada em resulta més difícil d'aconseguir fotos de tennis que m'agradin i que no siguin "còpia" o fotos similars d'altres fotos que hagi fet anteriorment, encara que siguin d'altres jugadors. Vaja, que ho trobo com a molt repetitiu. M'enteneu el que vull dir? No us ha passat a vosaltres en algun altre tema?. Així que enguany he fet menys fotos "clàssiques" i a part de passar-me més estona gaudint de bon tennis, he buscat (no sempre amb fortuna) aspectes diferents del joc. Aquí, una pilota bastant nova com perd pèl just després de rebre l'impacte de la raqueta. La imatge no està manipulada i només té els ajustaments bàsics de llum i color, així com un retall de reenquadrament.

    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: Perdent pèl.jpg 
Visitas: 391 
Tamaño: 423.3 KB 
ID: 10098

    ISO 640
    Nikkor 200-500 a 500 mm, f/7,1
    1/400 sec.
    -1,33EV

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,197
    Blog Entries
    1
    T'entenem perfectament.

    m'agrada tant l'intent com el resultat.
    De totes maneres, tinc la sensació que aquesta foto demana un congelat imperfecte.
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Si, Vicenç
    Amb el meu tema em passa el mateix, cada dia és més difícil fer alguna cosa interessant.
    Però això m'obliga a ser mes exigent amb mi mateix i seguir endavant
    Anim !! Vicenç ets molt bo

    La foto m´agrada es diferent

  4. #4
    Segueix investigant. Vas pel bon camí. M'agrada la idea i el resultat.

  5. #5
    Gràcies per comentar

    Jaume,
    Sisplau, podries aclarir-me que vols dir amb lo de 'congelat imperfecte'?. I mira que li he donat tombs, eh!. . Evidentment que el moviment de la raqueta és intencionat. Tinc varies preses amb diferents velocitats d'obturació, des de la raqueta molt més moguda que aquí fins a estar totalment congelada, i aquest és moment que, per varies raons, mès m'agrada.

    Xiscu,
    Gràcies. Potser no m'he explicat prou bé. Segueixo tenint ànims, ganes i il·lusió per la fotografia, però m'avorreix de fer i veure -deixa-m'ho dir així- "sempre el mateix i de la mateixa manera". És per això que vaig exposar el que vaig exposar per veure si algú de vosaltres havia experimentat abans la mateixa sensació. Però sí, Xiscu, em seguireu patint al Foro.

  6. #6
    Certament que cada vegada és mes dificil trovar temes i idees noves. Máxim en aquest forum en el que s´acostumen a penjar mes d´una foto per setmana. Arriba un moment que ja no saps que fer. Al menys aixó és el que em passa a mi. M´agrada l´ejercici d´experimentació que has portat a terme. El resultat és interessant pero prefereixi veure varies grans fotografies similars de les que sols fer tu. Cm a experimentació, val, pero a mi dona´m Nadal, Jokovic, Federer, etc.. Són un obsequi per a la vista.

  7. #7
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,197
    Blog Entries
    1
    Vicens, imaginava que has fet proves de vel. d'obturació. Tú les has vist i has escollit. Val, la que més t'agrada.
    La impressió que em dóna aquesta foto, i més sabent que en tens de més estàtiques, és que, segurament, m'agradaría més una d'aquestes més congelades que tu has rebutjat.
    M'agrada aquest joc !

  8. #8
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Xiscu,
    Gràcies. Potser no m'he explicat prou bé. Segueixo tenint ànims, ganes i il·lusió per la fotografia, però m'avorreix de fer i veure -deixa-m'ho dir així- "sempre el mateix i de la mateixa manera". És per això que vaig exposar el que vaig exposar per veure si algú de vosaltres havia experimentat abans la mateixa sensació. Però sí, Xiscu, em seguireu patint al Foro.

    Si , Vicenç t´entenc y estic content de
    patir les teves fotos molts anys...

  9. #9
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Que imagen más curiosa y mas "tuya", buscando nuevos enfoques, más resultados diferentes, probar y probar.
    Cuantas cosas importantes se han conseguido así, ¿No, Vicenç?
    Increíble, buena parte de la pregunta de porque se cambian tan frecuentemente las pelotas en los torneos profesionales está en esta imagen.

  10. #10
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Vicenç,

    Entenc molt bé el què vols dir. No perquè jo sigui una experimentada fotografa amb un arxiu com el teu (què més voldria), però pel fet de compartir amb tu la sensació de voler evitar fer "sempre el mateix"...que tothom. Els que usem instagram ens n'adonem sovint que avui en dia hi ha trilions de fotos però moltes són una un calc de l'anterior o de la següent. Cosa trobar un punt de vista propi.
    Sens dubte la teva foto té un punt de vista personal i només per això ja tens punts....

    M'agrada el braç movent-se (li dóna força) però alhora la pilota perd definició, òbviament. No sé que prefereixo, per tant. Hauria de veure la resta... però al final compta la teva opció.

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •