Página 2 de 2 PrimerPrimer 12
Resultados 11 al 19 de 19

Tema: ¡Olé! u ¡olé!

  1. #11
    Forero Activo Avatar de Cisco Dura
    Fecha de ingreso
    03 jul, 13
    Ubicación
    Ciutadella
    Mensajes
    962
    ������ de dalt de tot, no si la segona o la primera mès igual. Crec que les dues opinions, la de no voltejar per principi ès un bon raonament i la que com occidentals llegim d’esquerra a dreta tambè potser un bon raonament

  2. #12
    Moltes gràcies per comentar.
    No veig diferència entre l'una i l'altra, i com la primera és l'original em quedo amb aquesta.

  3. #13
    Bona fotografia. Personalment ja m'agrada la primera.

  4. #14
    Estem tots d´acord en que la fotigrafia és bona. Molt bona. El meu comentari anava destinat a, si es possible, millorar-la. En fotografia de reportatge, eportiva, etc. evidentment que no soc partidari de voltejar l´imatge, tot i que alguna vegada també he fet trampa. Pero en aquest tipus fe fotografia artística penso que qualsevol detall que la pugui millorar, si val. A mi m´agrada mes la segona. Molt mes.

  5. #15
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Me encanta esta imagen. Felicidades.

  6. #16
    Personalmente prefiero la primera. Muy buena foto

  7. #17
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Molt bona la foto! La model, la pose, la roba, el barret...tot al seu lloc.
    Coincideixo amb en Lluis que l'escala té un blanc i una textura molt remarcables també!

    En el debat de si voltejar o no, jo estic amb en Vicenç. Si la foto és així jo no la giraria pas, i des del meu punt de vista no trobo que la segona versió la faci més atractiva.

  8. #18

  9. #19
    Agraeixo tots els valuosos comentaris,moltes gràcies.
    Lluis, com no veig una millora en la composició, per la meva prefereixo deixar l'original, moltes gràcies per ajudar-me.

Página 2 de 2 PrimerPrimer 12

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •