Página 2 de 2 PrimerPrimer 12
Resultados 11 al 14 de 14

Tema: Aprofitant el dia

  1. #11
    La fotografia està ja una mica retallada per dalt, encara que vaig dubtar de fer-ho. Més, em sembla que no queda bé i esborrar no li veig cap sentit en aquesta fotografia. Vaig indicar on era per informar. Crec que és difícil identificar, si no has vist imatges del lloc o hi has anat.

  2. #12
    Si la fotografia és bona, no li veig la iportància d´allà a ón sigui feta. Crec que molt poca gent en veure les cases de dalt de tot pugui deduïr que és a Sorrento. Jo em reafirmo en que, per a mi, aquestes cases mes aviat molesten.

  3. #13
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Buena imagen, muy oportuna. Traduce un momento lúdico realmente entrañable

  4. #14
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Bona foto costumbrista. M'agrada l'ambient i l'expressió dels personatges, que es nota que estan disfrutant.
    En quant a les cases de dalt, a mi no em molesten, de fet ni les havia remarcat. En canvi he vist en seguida el cartell "BEACH", que per mi li dona un plus.
    Es ben bé el que diu en Vicenc, cadascu "llegeix" una imatge d'una forma diferent, la qual cosa reafirma que potser cal deixar-se una mica de tantes regles i més guiar-se per la intuició de cadascú alhora de pendre la foto. No?

Página 2 de 2 PrimerPrimer 12

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •