Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 11

Tema: Paisatge tenebrós

  1. #1

    Paisatge tenebrós

    De la darrera excursió a "La Foradada". Tirada amb objectiu "Ull de peix" de 8mm. A veure si us agrada aquesta "parida"Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: Paisatge tenebrós.jpg 
Visitas: 412 
Tamaño: 309.0 KB 
ID: 10083

  2. #2
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Pues, jo crec que la "parida" está molt bé ..LLuis
    Molt bona composició

  3. #3
    No havia vist mai una foto d'aquest indret amb aquesta perspectiva. Molt bé, Lluís.

  4. #4
    El conjunto me gusta Lluis. El borde del acantilado lo veo raro ¿has puesto el cielo de otra foto?

  5. #5
    M'agrada l'encuadrament i el BN, però no sé perquè la veig poc neta (has fet enfoc adicional ?).

  6. #6
    Forero Activo Avatar de Cisco Dura
    Fecha de ingreso
    03 jul, 13
    Ubicación
    Ciutadella
    Mensajes
    962
    Veig cosa en el perfil de dalt amb el cel sobretot a la banda dreta que no sé realment que és. Quant al revelat en blanc i negre crec que en aquesta foto és encertat, però pel meu gust el trob massa uniforme (potser sí que jo, m'agrada més fort, contrast, potencia) no ho sé. (És qüestió de gustos personals).

  7. #7
    Narcís: l´objectiu no és massa bó.

  8. #8
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    El paratge . idílic.
    Bon enquadrament
    La foto no em convenç per els defectes que t'han suggerit (transició montanya-cel, qualitat) i perque em costa entendre aquestes imatges en BiN (Coses meves)
    M'agrada aquest joc !

  9. #9
    Ho sento Jaume pero en color n m´agrada gens. Ò potser és que no en sé prou.

  10. #10
    Crec que ès una bona foto Lluis, llevat els detalls que t'han comentat els companys. Si pots aclarir la transici'o cel-montanya la foto millora i molt.

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •