Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 12

Tema: Des del balcó

  1. #1

    Des del balcó

    Una altra imatge del Ral·li de Sitges oferint una vista de la Plaça de Sant Jaume. La foto està presa des de la planta superior del Pans & Company.

    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: Des del balcó.jpg 
Visitas: 408 
Tamaño: 278.3 KB 
ID: 10082

    ISO 800
    Nikkor 24-70 a 45 mm, f/8
    1/200 sec.

  2. #2
    Em sap greu Vicens pero aquesta foto no m´acaba de fer el pès. La separació de la porta al mig. La bombeta desenfocada. Gant de "paisà". Ho sento. i mira que és dificil que no m´agradi una foto teva. Quasi que ja en tenia ganes. Perdona´m la broma.

  3. #3
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Estic d'acord amb en LLuis, aquesta crec que no és des teu nivell.. Vicenç
    No sóc ningú per aconsellar-te, però crec que milloraria retallant una mica per sota

  4. #4
    Cita Iniciado por Francisco Aviles Ver mensaje
    ... crec que milloraria retallant una mica per sota
    Ben vist, Xiscu. Ara que ho dius, coincideixo amb la teva apreciació. Gràcies

  5. #5
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    , Vicenç

  6. #6
    Creo que lo mejor es el detalle de la bombilla desenfocada, aunque... ¿y al revés?
    Coincido con el recorte por abajo.

  7. #7
    Crec que l'objectiu que buscaves amb la fotografia l'has aconseguit. L'ambient a la sortida del rally a l'actualitat.
    Jo personalment no retallaria per baix, ja que la mica de finestró m'hi agrada. Encara que no acostumes, pren-te una llicencia i elimina el cap enganxat a la fusta.

  8. #8
    Forero Activo Avatar de Cisco Dura
    Fecha de ingreso
    03 jul, 13
    Ubicación
    Ciutadella
    Mensajes
    962
    La meva opinió respecte a la fotografia, sa bombeta no en molesta amb aquest desenfoc, el retall que proposen m'agradaria veure a on el fas, ja que jo he provat de fer-ho i m'agrada més com la presentes. Tal vegada si llevaria el cap que surt per baix.

  9. #9
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    16 may, 17
    Ubicación
    Ciudadela
    Mensajes
    845
    Creo que la separación entre las ventanas de la ventana tiene demasiado "protagonismo". no se si la intención era enmarcarla pero no me termina de convencer. Si me llama la atención el diminuto candado. la bombilla desenfocada y el paisaje/paisanaje me gustan (lastima que no haya mas gente vestida de época), en cambio el trozo de cielo me resulta muy "plano". Así y todo la foto capta muy bien el ambiente.

  10. #10
    Gràcies per comentar, companys.

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •