Resultados 1 al 7 de 7

Tema: Vintage

  1. #1

    Vintage

    Una altra foto del Ral·li de Sitges. En el processat vaig provar de buscar un aspecte més proper a l'època dels cotxes i vestits.

    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: Vintage.jpg 
Visitas: 385 
Tamaño: 242.7 KB 
ID: 10046

    ISO 800
    Nikkor 24-70 a 70 mm, f/14
    1/30 sec.
    +0,33EV

  2. #2
    Vicenç bon resultat. Em molesta una mica la persona desenfocada i potser la retallaria una mica per l'esquerra.

  3. #3
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Bona, foto Vicenç, no hi ha ningú igual, pel meu gust la persona desenfocada m'agrada i li de dona un pus.
    En cambi, si em molesta... sent una foto Vintage, l'anunci de darrera de Pans & Conpany, intentaria amagar-ho

  4. #4
    Cita Iniciado por Francisco Aviles Ver mensaje
    ... En cambi, si em molesta... sent una foto Vintage, l'anunci de darrera de Pans & Conpany, intentaria amagar-ho
    Si Xiscu, tens tota la raó. A mi tampoc m'agrada el detall del "Pans & Company", però vaig preferir deixar-lo perquè no m'agrada manipular una foto que no deixa de ser un document de tal com és la Plaça de Sant Jaume el 2018. Però entenc que no tothom comparteixi aquesta opinió.

  5. #5
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Pel meu gust, la figura moguda i el "Pans & Company" resten punts a aquesta magnífica foto vintage.
    M'agrada aquest joc !

  6. #6
    M'agrada molt la imatge, potser la veuria en blanc i negre, i a diferència d'en Jaume em molesta el "Pans & Company", però

    la figura moguda per mi és el plus de la foto.

    Bona
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  7. #7
    Ho sento Vicens pero no m´acaba de fer el pès. La figura desenfocada (ò millor: moguda) de l´esquerra, la noia del barret que tapa la cara dels dos perssonatges que té al darrera i, sobre tot, el lletrero de "Pans & Company, penso que li resten molt a la fotografia.

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •