Resultados 1 al 10 de 10

Tema: Matinada a Fornells

  1. #1
    Forero Activo Avatar de Cisco Dura
    Fecha de ingreso
    03 jul, 13
    Ubicación
    Ciutadella
    Mensajes
    962

    Matinada a Fornells

    Bona nit a tots.
    La foto que avui present esta feta aquest hivern (dia 13 de gener) però fins aquesta setmana no em vaig decidir a revelar.
    Els paràmetres són els següents: Iso 400 Focal 17 mm. Diafragma f 6,3 Temps 30 segons amb un filtre densitat neutra de 6 passos i un filtre degradat al cel de 3 passos
    el motiu d'aquesta Iso 400 i aquest diafragma de 6,3 no té cap més sentit que per vessar de posar és disparador i la maquina en "BULB" i vaig anar tocant els paràmetres per arribar tan sols a una velocitat de 30 segons.
    Nombre:  Auba a Fornells-3-Editar.JPG
Visitas: 343
Tamaño: 588.2 KB

  2. #2
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Wow.
    Preciosa!!!

  3. #3
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,197
    Blog Entries
    1
    Impactant, Ciscu.
    No acabo d'entendre que amb 30s. d'exposició et quedés una lluna tan congelada.
    Si poguessis reduir una mica sa renou del cel, encara sería més perfecte.
    Però, ole foto!.
    M'agrada aquest joc !

  4. #4
    Forero Activo Avatar de Cisco Dura
    Fecha de ingreso
    03 jul, 13
    Ubicación
    Ciutadella
    Mensajes
    962
    Hola Jaume, gràcies per l'observació de con era possible que sa lluna amb 30 segons estigues tan fixa.
    Estic repassant el processat i l'única cosa que si repar, és que empr una acció, supòs que molts de vosaltres també seguiu "ProcessingRaw", d'Antonio Prado que es diu "Procesado de estrellas" que és seva i gratuïta i la vaig aplicar per poder ressaltar un poc més tots els punts (estrelles) i açò va fer dues coses: una que la lluna estigués fixada i també va provocar un poc més de renou que tu també en comentes. Aquesta supòs que és l'explicació.

  5. #5

  6. #6
    Molt bona composició, Cisco. No trobes que la coloració de la sorra i la barca és una mica passada? La veig com una mica artificial tot i la tonalitat del cel i de l'aigua. O potser només són coses meves, no sé.

  7. #7
    Molt bona composició i colors.

  8. #8
    Forero Activo Avatar de Cisco Dura
    Fecha de ingreso
    03 jul, 13
    Ubicación
    Ciutadella
    Mensajes
    962
    Hola Vicenç referent a "No trobes que la coloració de la sorra i la barca és una mica passada?" no acabo d'interpretar prou bé el que vols dir. He provat, des de la teva idea, de rebaixar aquesta coloració, he posat un degradat amb el color antagònic del color de la sorra i una opacitat del 18%, i en manera "luz suave" Açò és el resultat: que et sembla.
    Nombre:  Auba a Fornells-3 rectif 1.JPG
Visitas: 305
Tamaño: 590.4 KB

    I aquesta seria una segona a on he jugat amb la temperatura i el matiz
    Nombre:  Auba a Fornells-3 rectif 1-3.JPG
Visitas: 313
Tamaño: 591.7 KB
    Miniaturas adjuntadas Miniaturas adjuntadas Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: Auba a Fornells-3 rectif 1-2.JPG 
Visitas: 22 
Tamaño: 590.8 KB 
ID: 10030  
    Última edición por Cisco Dura; 08/05/2018 a las 15:07

  9. #9
    Ciscu, has interpretat perfectament el que volia dir . Sense entrar en el "com", ja que es pot arribar al mateix resultat de moltes maneres diferents, qualsevol de les dues noves versions m'agraden més, ja que em semblen més "creïbles" pel que fa la tonalitat de la sorra.

  10. #10
    Foto de postal Ciscu. Una compo de 10. Enhorabona.

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •