Página 2 de 2 PrimerPrimer 12
Resultados 11 al 14 de 14

Tema: Elegancia

  1. #11
    Una bona foto de la comedia negra americana ( Casablanca, El tercer hombre i d´altres molt bones pelicules de l´època) pero, en contra de l´opinió dels companys, a mi m´hi falta llum i brillantor a la mirada.

  2. #12
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Es una foto que me gusta y mucho, quizá el haber conseguido algo de información visual en la zona de ojos para arriba porque me deja un poco con las ganas de seguir viendo el resto de ese rostro tan sugerente.

  3. #13
    Desprès de haver vist tots els comentaris, (amb alguns d'ells hi estic d'acord). Vull valorar el moment precis que has capturat amb la càmera. Molt bona.

  4. #14
    Arribo molt tard a aquest fil, ho sé. Però vull dir la meva. En Carlos, en la seva exposició de la foto, deixa ben palès quina era la seva intenció a l'hora de fer el tractament de la imatge per aconseguir un resultat concret. Davant aquest fet, només em queda dir que la foto m'agrada tal qual està. Un parell de petits apunts, però. Un d'ells ja comentat pel Carlos S., respecte la llum superior dreta. El segon apunt és que la llum de la finestra de l'altre lateral del cotxe la trobo amb massa força respecte la llum de la cara i distreu una mica la vista. No dic d'enfosquir-la fins el negre sinó de baixar-li lluminositat. Felicitats per la foto, Carlos.

Página 2 de 2 PrimerPrimer 12

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •