Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 14

Tema: Elegancia

  1. #1

    Elegancia

    De mi último viaje.

    ISO 2.000
    55mm f1.8
    1/50

    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: Bucarestdia1-11.jpg 
Visitas: 440 
Tamaño: 86.7 KB 
ID: 9912

  2. #2
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Carlos
    M’agrada moltíssim. Està treta d’ina peli de cine negre, sembla que estigui en Bogart conduint. :-)
    El fet que els ulls estiguin en ombra li dona un plus.
    Per mi, un 10.

  3. #3
    El bogart (el conductor) també el tenc jejejeje

    Ja pujaré la foto perque té tela

    Aquí vaig forçar un BN contrastat amb gra i vinyetejat i vaig possar una capa d'il.luminació suau a sa cara i a sa part superior dreta des cotxo, utilitzant una tècnica similar a la que es feia quant es revelava carret. Es com aplicar llums d'estudi però a posteriori (amb es Lightroom que crec que no agrada molt en es altres foreros jeje).
    Última edición por Carlos Permuy; 10/04/2018 a las 16:17

  4. #4
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Molt boan , Carlos

    M´agrada molt tal com esta

  5. #5
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Cita Iniciado por Carlos Permuy Ver mensaje
    ... (amb es Lightroom que crec que no agrada molt en es altres foreros jeje).
    Carlos P., no has entès el que expliquem respecte els foreros i el Lr .

    La foto: pel meu gust, m'hi sobra tant de negre sense textura.
    Però si així vols la foto, perfecte.
    M'agrada aquest joc !

  6. #6
    He intentat recrear una fotografia des anys 30 amb molt de iso i una lent sense recubriment a s'òptica. Crec que m'ha quedat bastant similar. Enb aquella època gràcies si sortia aixines es vespre i sense flash jeje.

    En quant a LR no sé que expliqueu, simplement vaig llegir que no hi ha hagut molt d'interés (que em sembla molt bé, cuidado). Per jo és una eina esencial. Podria prescindir des PS i CR però no des LR.

  7. #7
    Cita Iniciado por Carlos Permuy Ver mensaje
    He intentat recrear una fotografia des anys 30 amb molt de iso i una lent sense recubriment a s'òptica. Crec que m'ha quedat bastant similar. Enb aquella època gràcies si sortia aixines es vespre i sense flash jeje.

    En quant a LR no sé que expliqueu, simplement vaig llegir que no hi ha hagut molt d'interés (que em sembla molt bé, cuidado). Per jo és una eina esencial. Podria prescindir des PS i CR però no des LR.
    De les que has penjat darrerament es la que més m'agrada, fins i tot amb els negres que comenta en Jaume. M'agrada la composició i
    el tractament així com l'actitud de la model, però el fet de no veure un punt d'enfoc clar, per jo la penalitza moltíssim.

    Enviado desde mi Aquaris M5 mediante Tapatalk
    Última edición por Bep Taltavull; 10/04/2018 a las 20:15
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  8. #8
    Creo que la idea general de la foto es buena, muy buena. Pienso que podría mejorar eliminando el elemento de luz superior derecho que distrae un tanto y dando más contraste a la cara. Pero, vaya, es una foto sugerente.

  9. #9
    A mi també m'agrada molt la composició i el resultat de la mateixa entenc que es el buscat pel tractament que expliques has fet.
    Estic d'acord amb en Bep en el comentari sobre l'enfoc.

  10. #10
    Cita Iniciado por Carlos Silvestre Ver mensaje
    Creo que la idea general de la foto es buena, muy buena. Pienso que podría mejorar eliminando el elemento de luz superior derecho que distrae un tanto y dando más contraste a la cara. Pero, vaya, es una foto sugerente.

    Estoy de acuerdo con la luz superior derecha, se me había pasado completamente. Gracias Carlos.

    Con el resto de los comentarios respecto al enfoque, no lo estoy tanto

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •