Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 13

Tema: El taller en la calle

  1. #1
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1

    El taller en la calle

    Reparación de un automóvil antiguo (pero operativo) en plena calle.
    Dedicada al Rei del StreetPhoto.

    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: CUBA-FEB10_00B2321a-8Cv.jpg 
Visitas: 898 
Tamaño: 713.6 KB 
ID: 9911

    Nikon D300 - 18-200mm
    ISO 200 - 1/160 - 5,3
    M'agrada aquest joc !

  2. #2
    Oleee que chula.

    Te la critic desde es punt de vista street?

  3. #3
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Critica el que vulguis.
    M'agrada aquest joc !

  4. #4
    Ja ho deia en Frank Capa "Si una foto no es suficientemente buena es porque no estabas suficientemente cerca".

    Pensa que amb aquest tipus de fotografia un 50 ja és un tele curt. De fet, jo estic utilitzant entre 21 i 55 però es qui més he emprat desde fa 4 mesos ha estat es 21. Ses fotos d'street han de contar cosa però desde dins de sa foto. De fet, si es tema és interessant es molt proper a sa fotografia social (social, guerra, tot açò deriva de street).

    Si realment haguessis fet aquesta foto pensant amb street supòs que tenies temps de composar i esperar a que passes sa senyora de la dreta. En contra de lo que sa gent pensa, es street no és sort, tot el contrari. Tens molt poc temps per composar i per fer-la lo més neta possible. Ses pedres des primer terme aixines com es mobilet no aporten res a sa foto (pensant sempre amb street).

    L'hi falta estar molt més aprop i preferiblement amb un fixe d'entre 21 i 28 mm. Si deforma més o menys no és el que faci que una foto de street sigui més o menys bona sino lo que expliqui desde "dintre". Es qui mira sa foto ha de tenir s'impressió de que és dins de s'escena. Per aquesta raó no és lo mateix anar en es cine que veure una peli a ca teva... dins es cine es diferent, estàs "dintre".

    En tenc algunes processades que ja penjaré a s'apartat de crítiques fetes amb aquest estil. Molt, molt aprop (a dos pams) i sortint tot per a contar s'història.
    Última edición por Carlos Permuy; 10/04/2018 a las 16:33

  5. #5
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Gràcies Carlos.
    M'agrada aquest joc !

  6. #6
    Estic fent un petit manualet de street que el maquetarà en Damià Rotger. Si vols, us donaré copies amb pdf (es qui estigui interessat amb street, clar)

  7. #7
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    16 may, 17
    Ubicación
    Ciudadela
    Mensajes
    845
    personalmente la moto no me sobra (supongo que es el medio de transporte del mecánico) la única pega es que al ser casi del mismo color que el coche no contrasta.

  8. #8
    Bona aportació al tema del mes.
    La senyora no em molesta, té missatge en la fotografia al igual que el fer del mecànic.
    Carlos, jo estic interessat en el pdf.

  9. #9
    Cita Iniciado por Narcis Arpi Ver mensaje
    Bona aportació al tema del mes.
    La senyora no em molesta, té missatge en la fotografia al igual que el fer del mecànic.
    Carlos, jo estic interessat en el pdf.

    Quant el tengui acabat i revisat us avís i us el pas a tots els quiel vulgueu. Estic acabant la part de recopil.lar informació i la distribució dels capítols i ja tenc bastant de contingut picat. Un cop l'acabi m'el revisaràn dos amics experts en la materia per si hi ha algún desastre. Després, el maquetarà en Damià Rotger des club F/llum (impressor de professió) i estarà llest. Calcul que uns dos mesos més o menys.

    Per supost, el donaré a tothom que vulgui sense problemes.

  10. #10
    M'agrada molt la foto Jaume.

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •