Resultados 1 al 9 de 9

Tema: Sant Pau

  1. #1

    Sant Pau

    Degut a que el tema del mes de Sant Adrià és el de foto interior, ahir vaig anar a l´hospital de Sant Pau que ara la part antiga ja no funciona com a tal i es pot visitar. Una merevella.
    Vaig fer algunes fotos i no tinc espera en penjar-ne dues
    Nombre:  Sant Pau 1.jpg
Visitas: 342
Tamaño: 241.1 KB

    Soc conscient de que les he de treballar mes pero vull conèixer la vostra opinió. Sempre, en aquests casos, em dona la sensació de que no ho he aprofitat del tot. Sempre soc a temps de tornar-hi.

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    M'encanta aquesta.
    L'efecte "ull de peix" li dóna un aire especial.
    Jo crec que rebaixant una mica les altes llums, et quedarà perfecte.
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    Coincideixo tant amb tu, Lluis, com amb en Jaume. Amb tu en que també crec que l'has de treballar més. La foto està molt ben vista i les dues persones l'humanitzen. Les altes llums, però, són el punt a millorar, sobretot si ha d'anar a concurs. En aquest sentit, per exemple, crec que és una llàstima que els vitralls superiors no mostrin la seva riquesa, a banda de les altres àrees afectades de sobreexposició. Amb en Jaume coincideixo en que l'efecte "ull de peix" li dóna un aire especial.

  4. #4
    No me gustan las fotos con "ojo de pez" pero he de reconocer que esta es la excepción.

  5. #5
    Estic d'acord amb el que comentes i amb la opinió dels companys.

  6. #6
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Bona, LLuis, m´agrada com está

  7. #7
    Interessant fotografia, Reconeixo que no és gens fàcil fer una foto amb aquesta llum. Però te n'has sortit prou be.

  8. #8
    Bona foto Lluis.

  9. #9
    A mi la foto m'agrada molt Lluis.

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •