Resultados 1 al 3 de 3

Tema: No sé com editar aquesta foto

  1. #1
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165

    No sé com editar aquesta foto

    Hola
    Necessito un cop de mà..... la idea de la foto m'agrada però no m'en surto gens amb l'edició. Em molesten sobretots els fanals amb la seva aurea (llàstima de no haver-hi caigut i haver posat un F22!), i en general veig masses coloraines i poca definició.
    Alguna cosa a fer amb el PS o simplement em queda l'opció de tornar a Amsterdam i intentar tirar una foto millor? :-)


    ISO 200, F11, 6 segons, tripode

    Nombre:  P1291000 web.jpg
Visitas: 336
Tamaño: 763.3 KB

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    1. Quan tornis a Amsterdam, potser es podría intentar fer un enforquillat d'exposició (bracketing). Potser aniría be pensar si pots pujar ISO.
    2. Davant aquesta altre foto de HDR, es pot intentar fer un processat pujant ombres i matant altes llums.

    Una bona foto.
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    Doncs sí, Bet, crec que el millor és que tornis a Amsterdam. A part que tornar a aquella ciutat sempre s'ho val, podràs tornar a fer la foto.

    Ara en serio, millorar aquesta presa en l'edició és força difícil. El problema, típic i comú en aquests tipus d'escenes, és que hi ha una diferència de molts passos de llum entre les altes llums i les ombres. Veig que anaves força preparada, amb tres-peus i tot, així que hagués sigut bo el que diu en Jaume, fer un enforquillat en varies preses. Tot i així, en aquest tipus de situacions, jo sempre procuro fer les fotos quan encara hi ha quelcom de llum de dia (ideal, hora blava), perquè la llum ambient et dóna detall a les parts ara fosques.

    Coincideixo amb tu que en aquesta hi ha massa "coloraines". Prova de baixar-li la saturació (aprox. -30), a veure si t'agrada més, tot i que les llums es quedaran igual.

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •