Resultados 1 al 6 de 6

Tema: Manto de Santa Rita

  1. #1

    Manto de Santa Rita

    Foto fète al miniestudi de casa, les gotes d'aigua són de la pluja que feia abans d'ahir.
    f-13; Iso 200; 0,5' macro 90 mm.

    Nombre:  _DSC6052 Manto de Santa Rita-1024.jpg
Visitas: 80
Tamaño: 356.2 KB

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,197
    Blog Entries
    1
    Impactant, Raül.

    És una flor d'una cactàcia?
    Ho dic perque per "Manto de Santa Rita" em surt una Bouganvilia...
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    Segueixo sense entendre -per molt que m'ho expliqueu- per què no pengeu aquestes meravelles a l'apartat general de "fotos a comentar". En qualsevol cas, Raül, felicitats per la foto.

  4. #4
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,197
    Blog Entries
    1
    Ho intentaré de nou, Vicenç:

    Apart de les raons esmentades anteriorment, pujar aquestes fotos aquí, al menys per a mi i per algú més del fòrum, representa exposar més una idea naturista que una fotografia a criticar. Si alguna vegada, com podría ser precisament aquesta, s'ha transpaperat alguna d'un apartat a l'altre, és la excepció que confirma la regla.

    Per exemple: Si vaig al Japó i faig fotos dels Cirerers, segurament les pujaré a "Fotos a criticar" o a "Reportatges" i no a "Flora y fauna".
    Un altre exemple: Si jo faig una foto a una flor ornamental, no silvestre, difícilment la pujaré a "Flora i Fauna".

    Quan varem crear aquest apartat, va ser per evitar ubicar les fotografies d'aquest contingut al apartat de crítica, ja que enteníem que la finalitat era aportar informació de caire científic.


    Perdona la parrafada, Vicenç. Si, malgrat tot, segueixes no entenent-ho, no passa res. Seguiràs veient-les i criticant-les igual que si tinguessin l'altre ubicació.
    M'agrada aquest joc !

  5. #5
    Cita Iniciado por Jaume Franch Ver mensaje
    Ho intentaré de nou, Vicenç:

    Apart de les raons esmentades anteriorment, pujar aquestes fotos aquí, al menys per a mi i per algú més del fòrum, representa exposar més una idea naturista que una fotografia a criticar. Si alguna vegada, com podría ser precisament aquesta, s'ha transpaperat alguna d'un apartat a l'altre, és la excepció que confirma la regla.

    Per exemple: Si vaig al Japó i faig fotos dels Cirerers, segurament les pujaré a "Fotos a criticar" o a "Reportatges" i no a "Flora y fauna".
    Un altre exemple: Si jo faig una foto a una flor ornamental, no silvestre, difícilment la pujaré a "Flora i Fauna".

    Quan varem crear aquest apartat, va ser per evitar ubicar les fotografies d'aquest contingut al apartat de crítica, ja que enteníem que la finalitat era aportar informació de caire científic.


    Perdona la parrafada, Vicenç. Si, malgrat tot, segueixes no entenent-ho, no passa res. Seguiràs veient-les i criticant-les igual que si tinguessin l'altre ubicació.
    No cal donar-li més voltes. En el fil d'una de les fotos que has pujat a l'apartat de "Fotos a comentar" he fet una referència a aquest tema abans de llegir aquesta aportació teva.

  6. #6
    Meravellas fotogràfiques; aquestes fotos "detall" m'encanten...

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •