Resultados 1 al 9 de 9

Tema: Músics tradicionals i encaixonats

  1. #1
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165

    Músics tradicionals i encaixonats

    Hola

    Us deixo una imatge que trobo curiosa, però que a més m'agrada força com vaig aconseguir que quedés.
    Era durant els assajos d'un concert.


    Nombre:  P2251783 web.jpg
Visitas: 375
Tamaño: 873.3 KB

    Si algú tingués curiositat per saber de que es tracta, aquí podeu veure una de les actuacions del mateix grup musical.

  2. #2
    Reconec que es curiosa i personalment m'agrada. He provat de treure l'ombra de sota del que està dret i sincerament no em queda bé.

  3. #3
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    16 may, 17
    Ubicación
    Ciudadela
    Mensajes
    845
    Me encanta. Supongo que la actuación debe de ser todo un espectáculo.

  4. #4
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Narcís
    la foto la vaig haver de tirar rapid per no perdre de vista el senyor dret, que marxava. L'ombra és una cosa que hi havia entremitg (una cadira o taula) i que he enborronat amb PS per a que distregui menys.

    Alfredo: si, un espectaculo pero la música un poco taladrin para mi gusto (muy mantrico, repetitivo, absorvente).... suerte que en esta parte de la India no toman alcohol que si no no se yo la combinación como seria :-)

    B.

  5. #5
    Magnífica foto, Bet. Mai abans havia vist una escena similar. M'encanta!!!. Pel tipus d'escena, era molt fàcil que es cremessin els blancs,... però els has clavat. Com a suggeriment, et proposo que provis de baixar una mica la saturació general per tal que els vermells guanyin detall i textura. Has pensat en tallar la foto per la dreta per tal que no surtin els músics no sencers? Felicitats per la foto, Bet.

    Gràcies per l'enllaç

  6. #6
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    1. Excel.lent foto, Bet
    2. Apart dels consells d'en Vicenç, cal clonar l'emborronament esmentat.

    M'agrada aquest joc !

  7. #7
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Vicenç
    sé que està sobrestaurada, però és com m'agrada. El moment també era "sobre-saturat": de música, oloros i llum. Simplement, és així com veig la foto tot i que entenc que objectivament el vermell sigui massa lluent. Passa com amb la foto del Riu Yamuna: simplement la veig així.
    Celebro que apreciis que els blancs no estan cremats. Últimament m'esforço molt en aquest punt tant al fer la foto com al editar-la. Així que m'alegra saber que me'n vaig sortint. Igualment amb el color negre del personatge dret...

    Jaume,
    m'alegra que t'agradi i ja sé que la taca del primer pla fa nosa, però no ho vull clonar pq no en sé i tallar-ho perd la gràcia ja que marxarien les cadires.
    Quan acabi d'apendre a editar decentment, ja començaré a apendre a clonar (tot i que està clar que hauré de canviar de profe, per raons òbvies, no Vicenç?? )

    Resumint: deixaré la foto com està.

  8. #8
    Cita Iniciado por Elisabet Marti Ver mensaje

    ... Quan acabi d'apendre a editar decentment, ja començaré a apendre a clonar (tot i que està clar que hauré de canviar de profe, per raons òbvies, no Vicenç?? )
    I bé que faràs, perquè ja saps que de clonar, jo no en sé.

  9. #9

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •