Resultados 1 al 10 de 10

Tema: Temps de neu

  1. #1

    Temps de neu

    Avui ha sigut dia de neu. Ha nevat a la major part del territori... però no a Barcelona. Així que m'he quedat amb les ganes de sortir per la ciutat a la recerca de racons amb neu. Però com que el dia ho demana, pujo aquesta foto feta la setmana passada a la Cerdanya.

    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: Temps de neu.jpg 
Visitas: 410 
Tamaño: 245.9 KB 
ID: 9704

    ISO 320
    Nikkor 24-70 a 70 mm, f/6,3
    1/200 sec.
    +1,67EV

  2. #2
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Muy bona, Vicenç
    Però no hi ha qui es pugui seure en aquet banc.
    Els blancs de la neu són difícils... eeh

  3. #3
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    M'encanta.
    Imagino que has deixat la textura de la neu desdibuixada per a resaltar el bac. És així?.
    Molt bona.
    M'agrada aquest joc !

  4. #4
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Jo aquesta la veig en blanc i negre.... (és broma!)
    Molt de mèrit que el blanc sigui blanc... i banc quedi tant texturitzat. Quasi es nota l'humitat.

  5. #5
    Al principio no identificaba lo que era...¡un banco! Muy bien conseguida la textura de la nieve y el equilibrio de luz.

  6. #6
    Xiscu,
    Tens raó, en aquest banc no s'hi pot seure. Hi ha altres bancs, però, en que no s'hi pot ni entrar. No creus?

    Jaume,
    ... "Imagino que has deixat la textura de la neu desdibuixada per a resaltar el bac. És així?.".
    No ben bé, Jaume. Tal com apunta en Xiscu, els blancs de la neu no són fàcils. Podriem dir que aquesta foto té un doble" revelat", un pel banc i l'altre per la neu. Volia aconseguir un blanc de neu que no quedés "brut" (A més textura, més brut quedava el blanc), però que tingués prou textura com perquè la neu fos prou evident. En el procés, vaig adonar-me'n que més important que les textures, eren els volums. Després de passar-m'hi una bona estona fent proves i, com sempre, tornar-me-la a mirar el dia següent, vaig creure que aquest era el punt.

    Bet,
    ... "
    Jo aquesta la veig en blanc i negre.... (és broma!)".
    Bet, ara ja no sé si no t'he pillat el teu sentit de l'humor aquesta vegada, però aquesta foto ja és en blanc-i-negre.

  7. #7
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Cita Iniciado por Lafebre Ver mensaje
    Xiscu,

    Bet, ara ja no sé si no t'he pillat el teu sentit de l'humor aquesta vegada, però aquesta foto ja és en blanc-i-negre. [/COLOR]
    Que fort :-)
    Ara des del iphone ho veig! Ahir des del laptop vaig veure el banc verd fosc casi negre. Estic fatal... no m’ho tinguis en compte i donem la culpa al jetlag :-D

  8. #8
    La foto molt bona pero, per a mi, a la neu li manca textura. (Potser és el meu monitor perque ja és dificil que a una foto lafebriana li falti textura) Bet: aprofito per demanar-te el teu número de telèfon perque et dec una excusa i no sé com fer-ho. Ahir vaig intentar lliurar-te un missatge personal i no vaig poder. Ja em fallen les neurones

  9. #9
    Ben vista. Jo penso que si te textura la neu.

  10. #10
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Una imagen muy sugerente. Buen paquetón, casi entierra al banco. Me gusta esa simplicidad de la compo. Me encanta

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •