Resultados 1 al 6 de 6

Tema: India (2)

  1. #1
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165

    India (2)

    Unes quantes fotos més (tranquils que no penjaré les 1300 ... :-)

    Vam anar al Taj Mahal just quan obren, abans de les 7am ja hi erem. I tot i així ja hi havia força gent. Tothom amb els mobils i per sort sense els pals de selfie doncs estan prohibits, igual que tripodes. Complicat fer una bona foto amb tanta gent....

    Nombre:  P2200294 web.jpg
Visitas: 272
Tamaño: 617.4 KB

    Passejant per les ciutats és molt comú veure barbers treballant entre les parades de menjars o flors per als temples, tant de dia com de nit (crec que els indis mai dormen...)...


    Nombre:  P2210890 Wweb.jpg
Visitas: 276
Tamaño: 850.0 KB

    A Jaipur, capital de l'Estat de Rajastán, vam poder visitar el palau de Marajá (rei de la ciutat). Encara hi viu però per a financiar el elevat cost de manteniment permet visitar certes estances, pagant una entrada considerable.

    Nombre:  P2211008 web.jpg
Visitas: 266
Tamaño: 512.1 KB

    Des de la part més elevada de l'anterior palau, es podia xafardejar als terrats del voltant, o sempre hi ha força activitat.

    Nombre:  P2210984.jpg
Visitas: 260
Tamaño: 851.6 KB


    A Udaipur, se l'anomena la ciutat dels llacs. Tots són artificals creats per el marajá de fa uns 300 anys, qui va decidir aprofitar l'aigua dels monzons acumulant-la en varis llacs. Una de les parts esta habilitada com a safareig:


    Nombre:  P2231277 web.jpg
Visitas: 268
Tamaño: 97.0 KB


    Com sempre, qualsevol comentari relatiu a (sobretot) millores d'edició, seràn benvinguts.

  2. #2
    Uuuuaaaauuuu!. Aquestes les trobo precioses.
    Suposo que el Taj Mahal el tens fotografiat des de tots els cantons i angles possibles, però aquesta perspectiva m'agrada molt. El detall del gos, tot un puntàs.

    La dels barbers al carrer la trobo fantàstica com a document. He flipat amb els models de seient. La veig molt bé tant de llum com de color. Valdria la pena anivellar-la verticalment.

    La del cambrer al palau del maharajà també m'agrada molt com a foto. Entenc que volies captar tant el palau com el seu reflex. Molt bon punt de vista. La presència del cambrer és mitja foto. Fins i tot no em molesta gaire que tingui el cap tallat. Mira a veure si t'agrada més ajustant l'histograma per la banda de les llums.

    La dels terrats la trobo senzillament molt bona. Composició, el nen de vermell al seu lloc, el gos... Una molt bona escena. La trobo bé de llum i color. Molt bones textures.

    La de la senyora al safareig també m'agrada molt com a composició, però penso que té una mica de feina per fer. Al meu gust, per una banda li pujaria una mica el contrast a la zona de l'aigua i, per altra banda, li donaria una mica més de llum a la persona.

    Felicitats, Bet!

  3. #3
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Unes fotos molt interessants i, damunt, contextualitzades, cosa que li dona un plus.
    M'agrada aquest joc !

  4. #4
    Bon reportatge. Si a la tercera no vols conservar la totalitat de l'ombra del cambrer jo la retallaria per baix.

  5. #5
    Me gusta mucho la del Taj Mahal, es un encuadre algo diferente a los habituales. La de las azoteas me recuerda, mira que hay distancia, a La Habana.

  6. #6
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Narcis, gracies. La idea de retallar l’ombra del cambrer m’agrada. Ho provaré!

    Carlos: gracias por tus comentarios. Para ser honesta el encuadre del Taj Mahal es un intento deseperado de evitar la gente de alrededor.
    En cuanto a las similitudes con la Habana, no vas desencaminando. Gente a todas horas por todas partes din saber que hacen en muchos casos, ciertos edificios decandentes, pero todo mucho más polvoriento....y ruidoso!

    Jaume: tot i que normalment penso que una foto no necessita gaire explicació, en aquest cas crec que val la pena descriure-les una mica :-)

    Vicenç: modifs aplicades, merci

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •