Resultados 1 al 10 de 10

Tema: Riu Yamuna (Agra, India)

  1. #1
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165

    Riu Yamuna (Agra, India)

    Doncs ja que l'anterior mes no vaig penjar cap foto al tema del mes, estreno post a aquesta secció.

    La foto esta feta des de la part posterior del pati del Taj Mahal, que just voreja aquest riu, anomenat Yamuna.
    Just quan hi era el creuava aquesta barca, força rapidament, tot sigui dit.
    Com que hi vam anar a les 6,30am per aprofitar la llum i una mica menys de gentada, sobre el riu hi havia aquesta boirina i ambient de calma que he intentat reproduir.


    Nombre:  P2200396 web.jpg
Visitas: 863
Tamaño: 328.1 KB

  2. #2
    Crec que pot arribar a ser una bona foto, Bet, però penso que abans li hauràs de fer alguna coseta. Prova d'ajustar l'histograma per les dues bandas, a veure si t'agrada més. Potser no cal deixar-lo (l'histograma) estrictament "ortodoxe" (aquí, el gust personal i el record del moment hi juguen un paper molt important), però si que cal tocar-lo. I molt probablement conservarà l'ambient de calma que comentes.
    Als dos angles inferiors hi apareix un vinyetejat (zones més fosques) que no sé a què és degut en aquest cas. Si retalles la foto per sota de tal manera que elimines aquest efecte, de pas la barca i el seu reflex perdran el centre dalt-baix i, al meu criteri, millorarà la composició. A veure que opinen els companys.

  3. #3
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Em sap greu però no soc tant optimista com en Vicenç.
    De la foto només m'agrada la composició i l'ambient de pau que transmet.
    La veig difícilment millorable.
    M'agrada aquest joc !

  4. #4
    M'agrada la fotografia però estic d'acord amb en Vicenç que cal intentar millorar-la. La composició m'agrada molt.

  5. #5
    Per a mi la foto t´marge de millora, tal i com diuen els companys. Si mirem d´aclarir aquest color grisós i li donem una mica mes de contrast, penso que ja guanyarà una mica. Si, tal i com diu en Vicens, retallem una mica per baix no solsament eliminarem aquest vinyetat sino que, ademés, la barqueta estarà en el lloc precís. M´agrada aquest triangle de dalt que li dona un plus. Prova coses, val la pena. Si mes no et servirà d´experiència. Quan puguis passa´m el teu telèfon.

  6. #6
    Un altre cosa, prova a voltejar horitzontalment l´imatge de forma que la barca estigui al costat esquerra i vagi cap a la dreta. Els occidentals llegim d´esquerra a dreta, tant els escrits com les imatges.

  7. #7
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Gràcies a tots per els vostres comentaris. Com sempre, provaré d'aplicar les diverses opcions que proposeu. Però avanço que no tinc gaires ganes d'obtenir una imatge contratastada. L'ambient era de boirina i per tant la imatge, en realitat, no tenia cap nitidesa ni contrast. Així és com recordo el moment i així és com vull la foto.

    Per la mateixa raó no provaré d'aplicar el voltejat a la imatge: no seria fidel a la realitat i al meu record. Entenc que per a un altre tipus de document, la proposta és més que vàlida, però per mi, fer fotos de viatges significa intentar plasmar a la foto el màxim d'informació del moment viscut.,. No tansols la imatge en si sinó ambient, sensacions, estat d'ànim, etc

    En quant a retallar la foto, ja sé que us molesta la barca centrada, però no la vull retallar per baix pq m'agrada el detall (poc aprecibale, ho sé), de l'ocell i el seu reflex. És part del moment, com us deia. I per dalt tampoc doncs m'agrada la forma de la vora del riu.

  8. #8
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    De acuerdo con los compañeros. Excelente composición.

  9. #9
    Sembla que el que està segut li demana "Qué? Yamunanam?"



    Perdó, perdó, no ho he pogut evitar... és dolent cum laude

    (dolent el meu acudit, la foto xula!)

  10. #10
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Cita Iniciado por Carlos Permuy Ver mensaje
    Sembla que el que està segut li demana "Qué? Yamunanam?"



    Perdó, perdó, no ho he pogut evitar... és dolent cum laude

    (dolent el meu acudit, la foto xula!)
    Grande Carlos!
    Realment està clar que quan veus una imatge et deixes portar pels sentits... ni que sigui el del humor!
    Ho celebro!
    (el xiste dolentíssim....quelosepas...però m'has fet riure igualment)...

    I m'agrada que la foto t'agradi, òbviament!

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •