Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 18

Tema: Fem un cafè ?

  1. #1

    Fem un cafè ?

    ISO 100, 1s, f 8 , Canon 18-55

    Nombre:  IMG_2925 fotofinde 2.jpg
Visitas: 381
Tamaño: 44.5 KB

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    M'agrada molt, Miquel.
    No m'atreveixo a criticar les llums i ombres, perque d'això no en tinc experiència.
    Esperaré a veure les vostres opinions, la teva inclòsa.
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Ostres Miquel, aquesta també m'agrada moltíssim. Com en Jaume, no puc comentar res de les llums tècnicament parlant, però si que et diré que aquest tipous de fotograia m'atrau molt i trobo que aquesta esta molt aconseguida, doncs no són fàcils. La vas provar de fer amb el cafè fumejant?
    Potser hauria deixat una mica més d'aire per sota, pel meu gust, però vaja, la resta m'encanta.

  4. #4
    Bona, Miquel!. A mi m'agrada, i molt, tal com ens la presentes. Bon apunt el de la Bet respecte al cafè fumejant.

    Jaume,
    No crec que es tracti de criticar o no criticar les llums i les ombres perquè "no en tens experiència". A veure si aconsegueixo transmetre el que vull dir. Una foto, només en veure-la, ja li "trobes alguna cosa" o no li trobes, també podriem dir que "t'impacta" o "no t'impacta" a primer cop d'ull. O com vulguis dir-li. És igual. Després, ja l'analitzes més detingudament però la primera impressió ja fa molt. I això és el que m'ha passat amb aquesta foto d'en Miquel, què només veure-la, ja m'ha agradat. Suposo que com molts de nosaltres, al cap de l'any veig moltes fotos de molts autors diferents i moltes d'elles m'agraden. I si m'agraden no em paro a pensar si tinc experiència en aquell tipus de fotografia (que moltes vegades no n'hi tinc), sinó que senzillament deixo que m'agradin. El que si faig, però, és intentar esbrinar com l'ha fet.

  5. #5
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Miquel.... ens expliques el “making of”? ;-)

  6. #6
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Jo veig una imatge atractiva,Miquel i crec que na Bet, té raó amb café i fum milloraria

  7. #7
    A mi també m'agrada. Si la repeteixes fumejant serà una altre foto i segur que també ens agrada.

  8. #8
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Cita Iniciado por Lafebre Ver mensaje
    Bona, Miquel!. A mi m'agrada, i molt, tal com ens la presentes. Bon apunt el de la Bet respecte al cafè fumejant.

    Jaume,
    No crec que es tracti de criticar o no criticar les llums i les ombres perquè "no en tens experiència". A veure si aconsegueixo transmetre el que vull dir. Una foto, només en veure-la, ja li "trobes alguna cosa" o no li trobes, també podriem dir que "t'impacta" o "no t'impacta" a primer cop d'ull. O com vulguis dir-li. És igual. Després, ja l'analitzes més detingudament però la primera impressió ja fa molt. I això és el que m'ha passat amb aquesta foto d'en Miquel, què només veure-la, ja m'ha agradat. Suposo que com molts de nosaltres, al cap de l'any veig moltes fotos de molts autors diferents i moltes d'elles m'agraden. I si m'agraden no em paro a pensar si tinc experiència en aquell tipus de fotografia (que moltes vegades no n'hi tinc), sinó que senzillament deixo que m'agradin. El que si faig, però, és intentar esbrinar com l'ha fet.
    Vicenç: El primer que he escrit és: "M'agrada molt. Miquel".
    M'agrada aquest joc !

  9. #9
    “making of”

    Es
    molt senzill.
    Necessitarem un llum tipus focus (comprat a Lidl) i un paper o cartolina per controlar la llum.
    Dues imatges, millor que mil paraules......


    Nombre:  AJUDA.jpg
Visitas: 323
Tamaño: 117.6 KB

  10. #10
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Jo no ho trobo gens senzill...:-)
    Potser els medis són senzills però la tècnica ja és una altra cosa. Suposo que has fet medició puntual de la llum, no? Enfocant a la part fosca? No ho tinc clar...
    Aviam si m'animo a "copiar-te" (amb permís!) i hi afegeixo cafè calent.... per allò del fum...

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •