Resultados 1 al 5 de 5

Tema: Pont del Petroli

  1. #1

    Pont del Petroli

    El Pont del Petroli és un pantalà de Badalona construït per a la descàrrega de productes petrolífers des dels vaixells cisterna i, des del 2009, remodelat com espai d'ús ciutadà i científic.
    ISO 800, f/9, 1/1000


    Nombre:  IMG_7442 fotofinde2.jpg
Visitas: 893
Tamaño: 138.4 KB
    Última edición por Miquel Ferre; 24/02/2018 a las 20:38

  2. #2
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Impressionant punt de vista!!! Espero que usessis un bon teleobjectiu, perquè aquest mar fa força respecte!
    Els companys ja comentaran la part tècnica, però per mi la foto és molt bona.

  3. #3
    Correcta l'explicació sobre el pont. Has fet una fotografia d'aquest pont poc habitual si tenim en compte les que es van veien. Jo mateix que el tinc a 10 minuts de casa, vaig fer fotos del temporal del 22 de gener de 2017, que el va deixar fora de servei i aquest enquadrament no el disposo (ha estat uns 6 mesos tancat).

    Aquestes fotografies son difícils de retocar. Jo tocaría la verticalitat.

  4. #4
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    També penso que és una molt bona foto.
    Respecte a la "part tècnica", que la Bet, molt amablement, ens deixa per els altres, ratifico que, com diu en Narcís, cal rectificar la verticalitat.
    Més: Una mica de contrast segurament li vindría be. Potser un puntet més de saturació sobre el groc de la torreta i el verd de la onada, li aniría be. A gustos, però.
    M'agrada aquest joc !

  5. #5
    Mira que he arribat a veure fotos d'aquest badaloní pont, però cap amb aquest punt de vista i amb aquesta força. Crec que, tal com ja t'han comentat, val la pena que anivellis la foto perquè que s'ho val, i molt. M'agrada molt la foto, Miquel.

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •