Página 2 de 5 PrimerPrimer 12345 ÚltimoÚltimo
Resultados 11 al 20 de 45

Tema: Article d’opinió sobre concursos de fotografia

  1. #11
    Per cert, més anotacions.

    - Modos de ver, d'en John Berger, millor veure es documental primer. Sembla mentida però primer van fer es documental l'any 72 i després van treure es llibre. És una sèrie produida per la BBC que consta de 4 episodis de només 30 mins cada un.

    - Una revista que he descobert i que és UNA MAREVELLA és 1814 magazine. És més un llibre que una revista i pica bastant (uns 55 dòllars) però és bianual i val MOLT la pena. De lo millor que he vist. Jo, poc a poc, les estic comprant totes: https://www.1814mag.com

    A mida que vagi recordant més coses no em sap cap greu possar-ho aquí si no us avorreixo.

  2. #12
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Cita Iniciado por Carlos Permuy Ver mensaje

    A mida que vagi recordant més coses no em sap cap greu possar-ho aquí si no us avorreixo.
    Per mi perfecte. Com més millor si les consideres interessants.

  3. #13
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Cita Iniciado por Carlos Permuy Ver mensaje
    Gracies Jaume.

    A jo en canvi m'agrada tot. Ses tècnicament impecables també. Ara bé, una que tècnicament no estigui correcte però em transmeti sensacions la triaré abans d'un altre que sigui impecable però l'hagi oblidada en 3 segons.

    Per exemple aquesta és de ses qui t'agradan (suposo) jutament amb ses des ponts:

    No está sobresaturada, és sa decoració que hi havia a sa Puerta del Sol per cap d'any, però no deixa de ser una foto de turista. Que està molt bé fer-les, ojo, però ja l'han feta 1000 persones abans 1000 vegades millor que jo segur.
    Doncs no, no m'agrada.
    M'agrada aquest joc !

  4. #14

  5. #15
    Si voleu tornar locos.... http://www.ivorypress.com/es/producto-cat/photography/

    Ho compraria tot.

    A destacar també sa revista que fan (també es format llibre gros) http://www.ivorypress.com/es/product...e-issue-1-eng/

  6. #16
    Cita Iniciado por Lafebre Ver mensaje
    Bet,
    Moltes gràcies per l'enllaç. Hi estic força d'acord.

    Carlos,
    Desconeixia el teu "trànsit" dins la fotografia. Me n'alegro moltíssim. L'important és trobar-li el que tu li has trobat. De les fotos que ens mostres n'hi ha alguna que m'agrada molt. Això promet... i molt!
    Precisament suposo que ara enténs el per qué no em prodigo molt per foros. No té molt de sentit pujar fotos que, tècnicament, no estàn com els hi agradarien als foreros.

  7. #17
    Nombre:  Nave-3.jpg
Visitas: 40
Tamaño: 195.3 KB


    Un lloc secret que he trobat a Maó....sembla mentida, a dins de Maó i hasta es pot aparcar bé davant.... Però es molt difícil veure a ón és
    Última edición por Carlos Permuy; 18/02/2018 a las 20:43

  8. #18
    Cita Iniciado por Carlos Permuy Ver mensaje
    Precisament suposo que ara enténs el per qué no em prodigo molt per foros. No té molt de sentit pujar fotos que, tècnicament, no estàn com els hi agradarien als foreros.
    Carlos, no comparteixo el teu comentari tot i que entenc el que vols dir. Sóc de l'opinió que cadascú ha de pujar allò que fa, perquè entenc que si ho fa és perquè li agrada a l'autor. Si després agrada o no agrada a l'espectador dependrà del gust, criteri i tendència que tingui cadascú, però no per això s'ha de deixar d'exposar. També sóc de l'opinió que com més tendències diferents (deixa'm dir-ho així) hi hagi dins del Foro, més ens enriquim tots plegats. No creus?

  9. #19
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Cita Iniciado por Carlos Permuy Ver mensaje
    Precisament suposo que ara enténs el per qué no em prodigo molt per foros. No té molt de sentit pujar fotos que, tècnicament, no estàn com els hi agradarien als foreros.
    Crec que, o no entens la filosofia del fòrum FotoFinde o, simplement, no la comparteixes.
    Sé que dit així, i per escrit, pot sonar malament, però ho dic amb tot respecte i carinyo, Carlos.
    M'agrada aquest joc !

  10. #20

    Article d’opinió sobre concursos de fotografia

    Jaja no passis pena Jaume. Estariem bé que em molestés per açò. Per l’amor de déu

    Simplement m’interessa un altre opinió que no ara la tècnica i, com es llògic i comprensible, aquí tot es molt tècnic. Si hi ha llums cremats, desproporcions, halos, etc, no m’importa. El que estic cercant (i potser no ho aconsegueixi mai són dues coses)

    1. Un estil propi, que quant algú vegi una foto meva sepi que és meva sense necessitat de signarla tan sols.

    2. Produir sensacions. Que nl deixi indiferent. Que no s’oblidi al cap de 5 minuts de mirarla.

    Com aficionat sé que és missió casi impossible però, ara per ara, és el que més m’agrada i estic disfrutant molt. No em sap cap greu anar pujant fotos a un fil, per exemple, però no m’interessa el caire tècnic. M’interessan un altre tipus d’opinions que aquí al foro (i no tant sols aqui, a tots els foros) és difícil no ja que te les donin, si no que les donin amb criteri. Ara mateix hi ha 5 persones a les quals lis envio les meves fotos i escolto les seves opinions que no estàn basades amb la tècncia. Personalment he aprés més i m’he enriquit més fotogràficament que no amb tots els cursos que he fet o foros que he visitat.

    La tècnica és super important i, obviament, tècnicament no sóm bó però realment em preocupa relativament poc. Era bona tècnicament la Vivian Mayer? I mira el legat que va deixar.

    Per descomptat no m’estic comparant amb ella ni amb ningú. Sempre he dit que possiblement sigui el més dolent tècnicament de fotofinde (i ho segueixo pensant) però el Lluis Real em va dir una cosa l’altre dia que em va fer pensar: “als cercles de fotografia d’alt nivell (artisticament parlant) no es parla mai de tècnica, són molt diferents les conversacions d’aficionats a les dels professionals que feim street”

    Ara per ara, simplement és el que m’agrada i veig que estic canviant la manera de fer fotos i a mi és el que m’omple

    Crec que són maneres diferents d’entendre i viure la fotografia. A alguns els omplirà que tècnicament siguin perfectes i a altres els omplirà que transmetin alguna cosa passant la tècnica a un segon pla. Cap és millor ni pitjor. Simplement maneres de disfrutar d’un hobby.
    Última edición por Carlos Permuy; 22/02/2018 a las 10:39

Página 2 de 5 PrimerPrimer 12345 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •