Página 5 de 5 PrimerPrimer 12345
Resultados 41 al 45 de 45

Tema: Article d’opinió sobre concursos de fotografia

  1. #41
    Cita Iniciado por Lafebre Ver mensaje
    Magnífica Carlos!. M'agrada molt. (i a tu no t'ha calgul que la model portés cap lloro )
    Està feta a “la bruta”. Llàstima que l’estudo estés reservat. Després de festes hi anam a veure que surt i avui tenc sessió exterior per un blog nostre de moda amb una model que ve de bcn, precisament. Ja us contaré.

  2. #42
    Bueno, vaig fer ses fotos i he de dir que, per retrato de moda, sa A7RIII és imbatible. Es seguiment dels ulls és FANTÀSTIC. De 80 fotos que vaig tirar ni n'hi ha ni una amb problemes d'enfocament. Quant tengui una estona les processaré i us pujaré colcuna però, de moment, una passada. Estic super content amb es canvi en tots es aspectes.

  3. #43
    Avui vespre he mirat un documental que es troba a l'abast dels que tingue "movistar plus" que es titola "La calle en un instante". Com podeu imaginar el tema va de fotografia de carrer. Al veure'l he pensat avisar-vos de l'existència d'aquest documental. No se si te molt o poc a veure amb tot el que s'ha exposat anteriorment en aquest fil però em feia vessa obrir un nou fil només per avisar-vos, així que m'he permés aprofitar aquest fil.
    Al llarg del documental es formulen idees de les que cadascú en pot treure les pròpies conclusions.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  4. #44
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    M'agrada aquest joc !

  5. #45
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Cita Iniciado por Joan A. Gomila Ver mensaje
    Avui vespre he mirat un documental que es troba a l'abast dels que tingue "movistar plus" que es titola "La calle en un instante". Com podeu imaginar el tema va de fotografia de carrer. Al veure'l he pensat avisar-vos de l'existència d'aquest documental. No se si te molt o poc a veure amb tot el que s'ha exposat anteriorment en aquest fil però em feia vessa obrir un nou fil només per avisar-vos, així que m'he permés aprofitar aquest fil.
    Al llarg del documental es formulen idees de les que cadascú en pot treure les pròpies conclusions.
    Gràcies per informar!

Página 5 de 5 PrimerPrimer 12345

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •