A aquest Fòrum FotoFinde tenim com a plataforma principal l'apartat de "EXPOSICIÓ, ANALISI I CRITICA". És obvia la seva finalitat: aprendre a expresar el que volem mostrar. Missatge i tècnica. Tot i que no sempre poden anar junts, hauríen d'estar condemnats a entendre's.

Fa temps, acceptant la dicotomía que ara no veig tant clara, vaig pensar en crear un nou apartat "FOTOGRAFIA D'AUTOR" per donar cabuda precisament a aquest tipus de fotografía, que defensa prioritàriament el missatge davant la tècnica i, que per aquesta intencionalitat ben definida i reiterada, se li hi acaba reconeixent un segell, un marchamo d'autor. Supòso que aquí encaixaría la idea d'en Carlos P., i potser la de na Bet.

Doncs be, fa un any, un dels companys del FF amb un reconegut estil fotogràfic personal, em va fer enrera. Si no ho vaig entendre malament, (sinó, ell mateix em rectificarà), creu que es poden integrar el missatge i la tècnica o, si més no, s'hauría d'intentar. Veient, però, el que expressen aquests companys (Bet, Carlos P.), crec que no és viable secundar-ho en aquest moment i potser tindría cabuda aquest nou apartat.

Veig una avantatge disposar d'un apartat de "Fotografia d'Autor": Pujar aquí una foto suposaria que l'autor no l'interèssa la opinió sobre aspectes tècnis, si no els merament artístics.
Una desventage sería ampliar la llarga llista existent d'apartats del fòrum.

A veure què n'opineu


P.D.: Bet, no m'he llegit encara l'article que propòses.