Resultados 1 al 8 de 8

Tema: Moll

  1. #1
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165

    Moll

    Doncs aquesta la vaig fer fa un parell d'anyets... amb l'iphone. He intentat millorar-la amb el PS, però la qualitat és la que és.
    La composició sempre m'ha agradat força (i més ara que l'he retallat pq les boies acabin al vertex superior de la foto...abans que m'ho suggeriexi el Boss...
    És feta a Canutells.

    Nombre:  IMG_2416 web.jpg
Visitas: 392
Tamaño: 727.0 KB

  2. #2
    Jo la retallaria per baix i per l'esquerra (no ho he probat). L'aigua m'agrada molt, però les barques intentaria enfosquir-les.

  3. #3
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Una escena prou atractiva, si no fós per el moll de ciment que contrasta sòrdidament amb la resta ben interessant.
    M'agrada aquest joc !

  4. #4
    Com del que es tracta és que cadascú digui la seva, ara diré la meva. En aquest cas coincideixo plenament amb en Narcís. Molt bé per l'aigua. Per mi, el moll és un element important en la composició de la imagge (Dona, si nó fos de ciment, molt millor, esclar. Però aquest és un d'aquells casos en que el fotògraf no pot triar més que entre fer la foto o no fer-la). El que sí que estic d'acord amb en Narcís és en retallar-la per sota (jo ho faria per on es comença a veure la sorra per sota de la passarel·la de fusta. Si, a més, tal com també comenta en Narcís, la retalles per l'esquerra, crec que guanya el conjunt de la composició. I sí, convindria donar-li més detall a les barques.

  5. #5
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    El tema del ciment no em molesta. Precisament m’atrau el contrast de la fredor geomètrica del moll contra l’aigua i els llauts.

    És cert que he corregir el tema dels blancs, gràcies.

    En quant al retall ho provaré, a priori reconec que no “el veig”, però donat que per vosaltres dos si... serà qüestió de provar-ho.

    ( per cert el color del mar no és mèrit meu.... Menorca...que ès única :-)

  6. #6
    Con los comentarios que te han hecho la foto quedará perfecta. Enhorabuena por haber "visto"la foto.

  7. #7
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    A veces lo difícil es ver la imagen que tenemos delante de nosotros para captarla y tú lo has hecho. Con las propuestas se redondeará la captura.

  8. #8
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Gràcies a tots!

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •