Página 2 de 2 PrimerPrimer 12
Resultados 11 al 16 de 16

Tema: Passejada nocturna

  1. #11
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Narcís, Vicenç: ho he provat i no ho veig clar. Omillor dit: ho veig massa clar i no m'agrada. :-)
    El racó era be fosc i sempre intento que la foto que edito plasmi la realitat que jo vaig sentir i veure. Prefereixo deixar-la com està (també pot ser que com que sé ben poc d'editar....no me n'hagi sortit tant bé com ho haurieu fet vosaltres).

  2. #12
    Cita Iniciado por Elisabet Marti Ver mensaje
    Narcís, Vicenç: ho he provat i no ho veig clar. Omillor dit: ho veig massa clar i no m'agrada. :-)
    El racó era be fosc i sempre intento que la foto que edito plasmi la realitat que jo vaig sentir i veure. Prefereixo deixar-la com està (també pot ser que com que sé ben poc d'editar....no me n'hagi sortit tant bé com ho haurieu fet vosaltres).
    Em sembla molt bé, Bet. El criteri i gust de l'autor sempre ha de prevaldre respecte els criteris dels altres. Ningú millor que tu sap com era l'escena i el que vols transmetre. Em continua semblant una molt bona foto i reitero les meves felicitacions. Segueix, segueix...

  3. #13
    Per jo, lo important és saber veure la "foto" i tu l'has vista. El resultat és molt bo. Enhorabona.

  4. #14
    Del tot d'acord amb la resposta d'en Vicenç

  5. #15
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Moltes gracies a tots, de nou.

  6. #16
    Interesante foto.me gusta mucho la línea vertical foto-figura.

Página 2 de 2 PrimerPrimer 12

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •