Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 16

Tema: Passejada nocturna

  1. #1
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165

    Passejada nocturna

    Us podria expicar que és d'un viatge que vaig fer a NY o alguna cosa similar, però és molt menys emocionant. L'he feta aquest vespre tot sortint a comprar pa. :-)
    Aquesta façana encara a un parc força mal il·luminat, la qual cosa m'ha permès "amagar-me" sota un arbre sense que gairebé ningú notés la meva presencia, cosa que he aprofitat per tirar forces fotos fins que una m'ha convençut.
    De nou, la idea era practicar la medició puntual de la llum.

    Nombre:  P2112124 web.jpg
Visitas: 368
Tamaño: 502.9 KB

  2. #2
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Molt bona, Elisabet

    La dedicació i el treball portan els seus fruits, si fins per buscar el pa, penses en fotos, seràs una gran fotografa

  3. #3
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Doncs des de que em vaig comprar la petita mirrorless, gairabé surto amb ella cada dia. Pesa i ocupa poc així que no tinc excusa...
    De totes formes, els fruits també són resultat de les vostres classes magistrals.... així que de nou: gràcies a tots els fotofinderos que us heu pres la molestia d'ajudar-me a millorar.

  4. #4
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Estàs ben enverinàda, colega. Benvinguda al club.
    M'agrada molt aquesta foto i no hi trobo crítica. Vol dir que me la tornaré a mirar a veure què puc criticar...
    M'agrada aquest joc !

  5. #5
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Cita Iniciado por Jaume Franch Ver mensaje
    Estàs ben enverinàda, colega. Benvinguda al club.
    M'agrada molt aquesta foto i no hi trobo crítica. Vol dir que me la tornaré a mirar a veure què puc criticar...
    :-)

    Ves dormir.... ;-)

  6. #6
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    16 may, 17
    Ubicación
    Ciudadela
    Mensajes
    845
    Guapa foto urbana.

  7. #7
    Carai, que bòna! Molt ben vista la possibilitat de treure una bona foto d'un indret que normalment la gent passaria de llarg... i de pressa!. A diferència d'en Jaume, jo si que li veig un potencial punt de millora i, si no et sap greu, te'l comento. Per tal de que la silueta destaqui més (i tingui més força), s'haurien de pujar una mica les llums. Una simple capa de "curvas", pujant al teu gust el punt mig, ho arregla. Amb això hauràs pujat les llums que interessa però també hauràs pujat la zona de la llum del fanal i s'haurà "cremat". Que no cunda el pánico. Pinzell negre sobre la màscara de capa i llestos. Si et ve de gust, prova-ho a veure que et sembla. Independentment d'aquest petit ajust, felicitats pert la foto, Bet!

  8. #8
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Cita Iniciado por Lafebre Ver mensaje
    Carai, que bòna! Molt ben vista la possibilitat de treure una bona foto d'un indret que normalment la gent passaria de llarg... i de pressa!. A diferència d'en Jaume, jo si que li veig un potencial punt de millora i, si no et sap greu, te'l comento. Per tal de que la silueta destaqui més (i tingui més força), s'haurien de pujar una mica les llums. Una simple capa de "curvas", pujant al teu gust el punt mig, ho arregla. Amb això hauràs pujat les llums que interessa però també hauràs pujat la zona de la llum del fanal i s'haurà "cremat". Que no cunda el pánico. Pinzell negre sobre la màscara de capa i llestos. Si et ve de gust, prova-ho a veure que et sembla. Independentment d'aquest petit ajust, felicitats pert la foto, Bet!
    Mestre: ja ho vaig fer però més que res per pujar l’ombra i resaltar-la més ... encara la pujaries més, tu?

  9. #9
    Cita Iniciado por Elisabet Marti Ver mensaje
    ... ja ho vaig fer però més que res per pujar l’ombra i resaltar-la més ... encara la pujaries més, tu?
    En veure la foto m'ho ha semblat, però abans d'escriure el comentari ho he provat. M'agrada més perqué, a banda de destacar més la figura, els colors pugen una mica i la foto té més impacte. Però prova-ho, que tot és qüestió de gustos.

  10. #10
    La fotografia es molt interessant. Coincideixo amb en Viçens pel que respecta al tema de llums, però que al final es l'autor el que decideix.

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •