Resultados 1 al 7 de 7

Tema: Skate al MACBA II

  1. #1
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165

    Skate al MACBA II

    Potser hauria d'haver obert el fil en l'apartat reportatges....


    EXIF 75mm (equivalent a 35mm: 150mm): ISO 200; 1/800 sec, f11

    Nombre:  P1280995.jpg
Visitas: 222
Tamaño: 466.0 KB
    Última edición por Elisabet Marti; 28/01/2018 a las 20:08

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    L'he mogut, com suggeríes a aquest apartat, tot i que el títol fa referència a Basket i no a Skate.

    M'agrada força aquesta foto, Bet.
    Jo crec que, per altres ocasions, hauríes d'assegurar més la foto no arriscan amb els paràmetres que has utilitzat:
    f/11 - ISO 200 - 1/800s
    A veure què en diu el mestre de la foto urbana / esportiva.
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Si m'he colat amb l'apartat i el nom (culpa d'en Vicenç que em fa matinar en diumenge i ara les neurones patinen....)

    Ja m'explicareu lo dels paràmetres... jo els "veig" bé

  4. #4
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    - T'he canviat el títol
    - La veritat és que m'agradaría que en Vicenç opinés sobre els paràmetres en aquetes fotos.
    M'agrada aquest joc !

  5. #5
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Cita Iniciado por Jaume Franch Ver mensaje
    - La veritat és que m'agradaría que en Vicenç opinés sobre els paràmetres en aquetes fotos.
    Coi, i a mi! Que em tens intrigada!!!!

  6. #6
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Cita Iniciado por Elisabet Marti Ver mensaje
    Coi, i a mi! Que em tens intrigada!!!!
    jajaja! Disculpa , no era la meva intenció.

    Ja sé que t'ha quedat be i, per tant, pots defensar perfectament que amb aquests paràmetres que jo qüestiono sembla invalidar la meva observació.
    - Velocitat d'obturació:aquesta foto està feta a 1/800 i no em sembla malament, però segons la meva experiència, en aquests casos de foto d'objecte en moviment, hagués prioritzat un temps d'exposició més alt, 1/1000s , per exemple.
    - Apertura: perquè un f/11 si necessitem més llum per apoiar una velocitat d'obturació alta?. La profunditat de camp en aquesta escena crec que permet obrir més el diafragma.
    - ISO 200: partint de la prioritat esmentada, si cal, es podría pujar ISO a 400, 800 o 1000 si cal, a menys que el teu sensor acusi molt de gra en ISOs superiors a 800.

    Tot és discutible, Bet, però pensant que la primera premisa a assegurar en aquesta foto (focus apart) és que no quedi moguda, amb la llum que hi havia podíes haver assegurat més la velocitat de obturació.
    M'agrada aquest joc !

  7. #7
    Jaume,
    Paràmetres?. Jaume, ahir es tractava de fer fotos de carrer, hi haguessin joves patinant, jugant a bàsquet o una parella fent-se fotos un a l'altre. Lluïa un sol esplèndid. Primer de tot vam mirar quins altres paràmetres ens donava una ISO 200, i com que vam veure que estàvem en una zona confortable vam creure millor no pujar la ISO. Quan faig fotos de carrer normalment empro prioritat de diafragma perquè d'entrada desconec quin tipus d'escena em trobaré i això em dóna més garantia d'una més gran profunditat de camp. Després de disparar cada foto miràvem com ens havia quedat i, en el cas del patinadors, com que no sortien moguts, vam creure que no calia modificar res, sinó seguir buscant noves oportunitats de poder prémer el disparador. No hi ha res més.

    Bet,
    Ja ho vam comentar ahir mateix. M'agrada la foto, i no només per haver "pillat" al patinador en aquest precís instant sinó també pel joc de llums i ombres de l'entorn.
    Miraria de fer allò que en Jaume aconsella tantes vegades. Al PS ves a Imagen ---> Tono automático, a veure si t'agrada més tal com queda.

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •