Resultados 1 al 10 de 10

Tema: Arsenal

  1. #1
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1

    Arsenal

    La verdad, me ha hecho reflexionar intensamente.


    M'agrada aquest joc !

  2. #2
    És evident que la tecnologia avança amb passes de gegant i arribarà un punt en que el paper del fotògraf pot quedar en un segon plà.

    Com a jugador d'escacs, m'ha fet recordar al moment en que els ordinadors varen entrar amb escena dins aquest joc i es va plantejar si algun dia les màquines podrien superar als humans. A dia d'avui, aquestes qüestions ja estan amplament superades i ja és absurd plantejar-se que un humà guanyi a un superordinador. Tot i açò, els campionants d'escacs no han desaparescut i les persones segueixen competint entre elles. Segurament aquestes evolucions les veurem també dins la fotografia i en tots els àmbits de la nostra vida. Després serà el fotògraf que decidirà si vol emprar o no aquests tipus d'automatismes, igual que passa ara amb els que es compren una bona reflex i disparen sempre amb automàtic o els que preferim disparar amb modus M....

    La discusió filosòfica donaria per molt, però no em vull extendre gaire, jajaja.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  3. #3
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Era la resposta que m'imaginava faria la majoria dels companys i que lliga amb la reflexió que en vaig fer.
    Bon exemple el dels escacs.
    M'agrada aquest joc !

  4. #4
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Com bé diu en Joan A., és impossible competir contra robots. Els processadors cada dia són més ràpids i els algoritmes més acurats, doncs la majora aprenen dels seus pròpis errors. Estem venuts contra això.
    Per mi aquest artilugi pot ser útil per a fotografia professional. Suposo que si cobres per foto, com menys tardis a fer-la "perfecta" millor. I a editar-la, suposo.
    Però per a aficionats a la fotografia, no veig la diferència entra comprar-me aquest artilugi o un bon llibre de fotos del lloc on sóc, perquè no li veig la diversoó a utilitzar-lo.
    La gràcia per mi no és obtenir una bona foto sinó el procés de fer-la. Em dona plaer el camí, no la fita. Quan finalment obtens el que volies : premi a l'esforç. Sino hi ha esforç, perd la gràcia!

  5. #5
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Cita Iniciado por Elisabet Marti Ver mensaje
    Com bé diu en Joan A., és impossible competir contra robots. Els processadors cada dia són més ràpids i els algoritmes més acurats, doncs la majora aprenen dels seus pròpis errors. Estem venuts contra això.
    Per mi aquest artilugi pot ser útil per a fotografia professional. Suposo que si cobres per foto, com menys tardis a fer-la "perfecta" millor. I a editar-la, suposo.
    Però per a aficionats a la fotografia, no veig la diferència entra comprar-me aquest artilugi o un bon llibre de fotos del lloc on sóc, perquè no li veig la diversoó a utilitzar-lo.
    La gràcia per mi no és obtenir una bona foto sinó el procés de fer-la. Em dona plaer el camí, no la fita. Quan finalment obtens el que volies : premi a l'esforç. Sino hi ha esforç, perd la gràcia!
    Estic quasi d'acord del tot amb tú. Però no comparteixo del tot les prioritats.
    No m'importaría gens probar aquesta inteligència artificial. Si algún dia ho faig, després crec que estaré en disposició de donarte la meva opinió i, potser, la raó.
    M'agrada aquest joc !

  6. #6
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Cita Iniciado por Jaume Franch Ver mensaje
    Estic quasi d'acord del tot amb tú. Però no comparteixo del tot les prioritats.
    No m'importaría gens probar aquesta inteligència artificial. Si algún dia ho faig, després crec que estaré en disposició de donarte la meva opinió i, potser, la raó.
    Provar-lo també el provaria jo, per saber les capacitats del bitxo en qüestió. Però llavors la gràcia és jugar amb el bitxo, no obtenir un bona foto.
    Parlem de coses diferents.

  7. #7
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Crec que no ens entendrem per escrit.
    Contésta'm a una pregunta i, si seguim no coincidint, no insistiré més:
    Dispares exclusivament en mode manual ?.
    M'agrada aquest joc !

  8. #8
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Ho intento!!! Pero quan no surt el que vull, canvio a S o A.
    Crec que deixarem el debat per el proper cop que sopem junts..... això promet :-)

  9. #9
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Sí, Bet, m'agradaría, perque tinc coses al pap sobre aquesta filosofía.
    Aniría be, però, fer-ho en format de tertúlia.
    Ho deixem per una tertúlia estival?. (després d'un dinar...?)
    M'agrada aquest joc !

  10. #10
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Fet! :-)

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •