Resultados 1 al 7 de 7

Tema: Ombres paral·leles

  1. #1

    Ombres paral·leles

    Tot i que aquesta foto ja té uns anys, no recordo (però tampoc n'estic segur) haver-la pujat abans al Foro.

    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: Ombres paral·leles.jpg 
Visitas: 820 
Tamaño: 490.9 KB 
ID: 9504

    ISO 100
    Nikkor 18-135 a 66 mm, f/9
    1/320 sec.

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Jo no la recordava.
    Molt bona Vicenç.
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    No penso comentar res de la qualitat de la imatge, per raons òbvies. Però la composició no em diu gaire res.
    Ara, el nom m’ha fet gràcia: no són sempre paral.leles les ombres del sol? :-)

  4. #4
    Cita Iniciado por Elisabet Marti Ver mensaje
    ... Ara, el nom m’ha fet gràcia: no són sempre paral.leles les ombres del sol? :-)
    Ha ha ha, sí, tens tota la raó, Bet. El que passa és que mai no he sigut creatiu a l'hora de triar títols per les fotos (Ja m'agradaria tenir la inventiva que té en Xiscu per aquestes coses, ja), així que no se'm va ocórrer res més que l'obvi que veia a primera vista. Procuraré esforçar-m'hi més la propera vegada.

  5. #5
    Cita Iniciado por Lafebre Ver mensaje
    Ha ha ha, sí, tens tota la raó, Bet. El que passa és que mai no he sigut creatiu a l'hora de triar títols per les fotos (Ja m'agradaria tenir la inventiva que té en Xiscu per aquestes coses, ja), així que no se'm va ocórrer res més que l'obvi que veia a primera vista. Procuraré esforçar-m'hi més la propera vegada.
    No ets l'únic que li te enveja a la inventiva d'en Xiscu
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  6. #6
    Bona fotografia. Las probada en BN.

  7. #7
    Cita Iniciado por Narcis Arpi Ver mensaje
    Bona fotografia. Las probada en BN.
    Sí, Narcís, ja l'havia provat en BN en el seu temps perquè així em va semblar en principi que havia de ser (i conservo aquesta versió), però en aquest cas m'agrada més la versió en color. Gràcies pel comentari.

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •