Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 13

Tema: Alesund

  1. #1

    Alesund

    Aquest poble es va cremar a principis del segle XX i van iniciar la reconstrucció segons criteris arquitectónics modernistes.

    Nombre:  Alesund.jpg
Visitas: 331
Tamaño: 577.3 KB


    ISO 100
    Tamron 18-250 mm
    1/100 - f10,0 - 18 mm

  2. #2
    Molt bonica aquesta imatge, Narcís. La vista de la ciutat és realment preciosa. No creus que li aniria bé una mica més de llum/contrast? M'agrada!

  3. #3
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Preciosa.
    Suposo que no has volgut corregir la deformació de lent per evitar menjar-te part de la foto, oi?
    M'agrada aquest joc !

  4. #4
    Cita Iniciado por Jaume Franch Ver mensaje
    Suposo que no has volgut corregir la deformació de lent per evitar menjar-te part de la foto, oi?
    Al contrari Jaume, vaig estar tocant en Camera Raw i després en PS, per no conseguir res de bo respecte al que em comentes. Està retallada dos cops. envio una segona versió que intenta donar satisfacció al que dius tú i en Vicenç.

    Nombre:  Alesund v2.jpg
Visitas: 299
Tamaño: 549.0 KB

  5. #5
    Bona imatge d'aquesta poblacio Noruega no? Tenc pendent una visita a les Isles Lofoten....una mica mes amunt.

  6. #6
    No es tracta de donar satisfacció al que pugui dir algú, Narcís. Sempre que opinem (si més no, jo ho faig així) és perquè crec que al meu particularíssim gust, la foto podria millorar, però és l'autor qui sempre mana. Respecte a aquesta segona versió, en quant a "deformació" m'agrada més que la primera. Si de llum la veig bé, crec que li manca encara una mica de contrast. Crec que t'has descuidat de retallar el tros de cel "cremat" que sí que ho havies fet en la primera versió. Un últim apunt, si em permets. Crec que la foto té una molt lleugera dominant, però no vull opinar fins que que la pugui veure amb llum natural.

  7. #7
    Cita Iniciado por Tito Felix Ver mensaje
    Bona imatge d'aquesta poblacio Noruega no?
    Si està a Noruega. Jo no vaig anar a las illes que dius, tot i que m'agradaría.

    Vicenç, l'expressió donar satsfacció potser no ha sigut la millor manera de dir que en aquest cas estaba d'acord amb els comentaris. Respecte al cel, en la primera foto vaig fer una capa apart per treballar-lo i en la segona no.

  8. #8
    A jo em molesta una mica la distorsió de lent de la primera foto, tot i que entenc que vegades ens és difícil trobar el camí per a corregir aspectes de la foto i quan se'ns acaba la paciència ho deixam tal com està.

    Per jo de contrast la veig bé des d'un primer moment, però sempre és bo fer cas dels consells d'en Vicenç.

    Tema dominant: a jo em costa molt veure aquestes dominants. Una manera que m'anava molt bé per a identificar-les i corregir-les era emprant el filtre de desenfoc "promediar" de Ps però a la nova versió CC no veig aquesta opció, algú sap si li han canviat el nom, l'han ubicada en un altre lloc o senzillament ara ja no hi és aquesta opció?
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  9. #9
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    M'agrada molt Narcís. I precisament aquesat distorsió als extrems la fa interessant, en la meva opinió.

  10. #10
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Bona imatge, Narcis
    un poble molt guapo

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •