Resultados 1 al 8 de 8

Tema: The Walden 7 de Ricardo Bofill

  1. #1

    The Walden 7 de Ricardo Bofill

    Això va ser ahir, dins del Walden 7 a Barcelona.

    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: Walden 7.jpg 
Visitas: 349 
Tamaño: 206.1 KB 
ID: 9502

    ISO 1600 18mm 0ev f/8 1/40

  2. #2
    Mira Nil, et seré molt franc. No sé que volies mostrar amb aquesta fotografia, però personalment no em diu gaire cosa. No sé si vas anar al Walden 7 de manera privada o com a estudiant d'arquitectura, però conec l'edifici i crec que li podries treure bastant més de rendiment. Precisament, el Wanden 7 és un edifici prou peculiar com per poder fer fotos de detalls que sorprenguin a qui no el coneix. Em sabria greu que et prenguessis malament el meu comentari, però crec que et faria un flac favor si et digués el que no penso. A veure que opinen els altres companys.

    Fes moltes fotos, Nil. Com més fotos facis, millor. I, sobretot, mira-te'n encara moltes més d'altres autors.

  3. #3
    A veure amb aquesta foto el que vull fer veure és aquesta profunditat i aquest misteri que oculta al Walden 7. Tinc altres de fotos, fotos amb molts més colors i molts més detalls.
    Però una particularitat del Walden 7 és que va construir amb pocs diners i hi ha zones (bastant ocultes) que no estan gens acabades o que contrasten amb la resta de l'edifici. L'edifici en si en el mateix m'evoca una mena d'industrialització a part del fet que arquitectònicament és fabulós, i crec que en aquesta foto, encare que no tingui res d'especial en si mateix, il·lustra aquests aspectes.

    Però moltes gràcies per aquesta crítica constructiva, m'ajuda a criticar-me i a millorar-me.

  4. #4
    Per jo, Nil, en aquesta foto has millorat bastant respecte a les altres que havies anat pujant, en quan a la composició que has aconseguit. No conec l'edifici, per tant no puc opinar tal com ha fet en Vicenç, però en Vicenç te uns coneixements molt grans de fotografia i els seus consells convé tenir-los en compte.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  5. #5
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Estic 200% d’acord amb el comentari d’en Joan A.
    I afegeixo que per mi, en l’art en general, no haurien de caldre gaires explicacions. Cada artista intenta plasmar el que vol i l’observador percep el mateix o una altra cosa ben diferent. És la gràcia precisament, per mi.

    (T’has mirat el llibre que et vaig dir? M’ha agradat tant que ja n’he comprat un altre del mateix autor).

    Endevant!

  6. #6
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    L'autor pot voler expresar quelcom, però a vegades no ho aconsegueix, simplement.
    Quan no arriva aquest missatge a qui va dirigit, es diu, i ja està.
    Endavant, Nil.
    M'agrada aquest joc !

  7. #7
    Bones a tots!

    Elisabet Martí, trobo que tens totalment la raó i que de fet en aquest cas no he aconseguit passa el meu missatge (encare no he trobat el llibre! Quin és el nou llibre que etcompraras?)

    Joan A. moltes gràcies i és cert que en Vicenç té uns coneixements molts grans de fotografia per tant els seus comentaris son mes que benvinguts.

    Jaume, trobo que tens totalment la raó, hi ha vegades on no s'aconsegueix, però d'això es tracta, intenta donar un punt de vista amb la fotografia i que aquest punt de vista es transmeti bé cap al públic.

    Moltes gràcies a tots !
    Última edición por Nil Carreras; 28/01/2018 a las 10:41

  8. #8
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    El nou llibre que m'he comprat del mateix autor, en David DuChemin es diu "El enquadre perfecto" (Within the frame, en anglès, que és un joc de paraules). Està dedicat a la fotografia de viatges o social, cosa que ara m'interessa especialment pq aquest any m'esperen dos viatges "guapos". Pero si n'has de triar un milor que sigui l'anterior, que tracta temes més genèrics. Apart al final de cada capitol hi ha un tema de pràctiques o exercisis. Realment el llibre el recomano molt molt per a iniciar-se (o com jo, per a recordar vells conceptes i apendre'n alguns que no coneixia).

    Per cert si tens instagram el pots seguir a ell i t'apareixeran mil altres fotografs. Si te'n fas seguidor tindràs fotos a dojo per observar i apendre.

    Apa, a clickar!

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •